اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به بهره‌برداری رسید

فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به عنوان یکی از پروژه‌های شهرداری ارومیه پیش از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان  به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فاز دوم پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به عنوان یکی از پروژه‌های  شهرداری ارومیه پیش از ظهر امروز به بهره‌برداری رسید.

برای فاز دوم این پروژه بیش از 128میلیارد تومان هزینه شده است و براساس اعلام محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه، با افتتاح فازهای بعدی این پروژه و فاز اول ترموای شهری ارومیه شاهد کاهش ترافیک شهری در هسته مرکزی شهر خواهیم بود.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، و سوم خرداد ماه روز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر مصداق بارز یاری و نصرت خدا است که نصیب قدس نیز خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای بهبود فضای شهری، افزود: پروژه عظیم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان بعد از مدت‌ها تلاش کارکنان شهرداری افتتاح می‌شود و امید داریم که برکات آن شامل حال شهروندان شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به ارائه خدمات به شهروندان، تصریح کرد: اجر تلاش برای آبادانی و زیبایی یک شهر نیز کمتر از آزاد سازی آن نیست.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم، پروژه آذربایجان را یک پروژه بزرگ برای کلانشهر ارومیه دانست و اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان یک پروژه بزرگ برای ارومیه است و باید اذعان کرد که رفاه حال شهروندان در گرو افتتاح چنین پروژه‌هایی است.

وی با تقدیر و قدردانی از عوامل شهرداری و شورای شهر، از افتتاح بیشتر چنین پروژه‌هایی ابراز امیدواری کرد و گفت: در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهر ارومیه، ضروری است نسبت به اجرای پروژه‌های این چنین اقدام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول