اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

نماز باشکوه عید فطر در سراسر گیلان اقامه می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از اقامه نماز با عظمت و پرشکوه عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان خبر داد.

نماز باشکوه عید فطر در سراسر گیلان اقامه می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: این عید اکبر برای امت اسلامی و روزه‌دار بسیار پراهمیت است و باید گرامی داشته شود.

وی با تأکید بر لزوم گرامی داشتن عید سعید فطر با اقامه نماز این روز، افزود: در عید سعید فطر امت اسلامی پس از یک ماه بندگی با اقامه نماز باشکوه باید آن را گرامی بدارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری نماز پرشکوه عید سعید فطر در سراسر استان خبر داد و گفت: نماز پرشکوه و با عظمت عید سعید فطر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سطح مساجد، حسینیه‌ها و هیآت مذهبی سراسر استان برگزار خواهد شد.

مهدوی با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر از تأکیدات اسلام و‌ ماحصل یک ماه عبادت مسلمانان و مؤمنان است، تصریح کرد: اقامه نماز عید سعید فطر در صورت عدم بارش باران در فضای باز و ترجیحاً در فضای خارج از محدوده مسقف اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول