اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌مندی ۸۰۰۰ نفر از شبکه‌های اجتماعی آستان امامزادگان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هشت هزار نفر از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی آستان مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان در ماه مبارک امسال سمنان استفاده کردند.

بهره‌مندی ۸۰۰۰ نفر از شبکه‌های اجتماعی آستان امامزادگان سمنان

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با گسترش استفاده عموم مردم از بسترهای به وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی، لازم دیدیم از این بستر برای اشاعه فرهنگ ناب اهل‌بیت (ع) استفاده کنیم و کانال‌هایی به نام امامزادگان شاخص در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال، از وجود هشت روحانی مستقر در قم و روحانیان مستقر در بقاع متبرکه استان سمنان و همچنین مدیران فرهنگی و رابطان روابط عمومی بقاع متبرکه برای تولید و انتشار محتوای متناسب در این کانال‌ها استفاده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نظر داریم تا نسبت به گسترش فعالیت‌های بقاع متبرکه و امامزادگان در بستر فضای مجازی اقدام کنیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی هم از طرف هیأت ‌امنای بقاع متبرکه و هم از طرف مردم مؤمن و خدا جوی استان از این طرح انجام شد.

تدینی گفت: باید تلاش کنیم علاوه بر انجام اقدامات به صورت‌های سنتی گذشته، خود را به فناوری‌های روز نیز مجهز کرده و از بسترها و امکانات موجود نسبت به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سازمانی استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های ما برای گسترش دولت الکترونیک و ارائه خدمات مطلوب به ساده‌ترین شیوه به مراجعین است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: بر همین اساس، سامانه میز خدمت الکترونیک اوقاف و امور خیریه به آدرس my.oghaf.ir راه‌اندازی شده و تمام مخاطبان اداره کل اوقاف و امور خیریه در منازل خود و با مراجعه به این سامانه می‌توانند امور موردنظر خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/74005/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول