اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

شیوه نامه پرداخت مشوق‌های صادراتی سال 99 تدوین شد

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از تدوین شیوه‌نامه‌های پرداخت مشوق‌های صادراتی سال 99 در سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد.

شیوه نامه پرداخت مشوق‌های صادراتی سال 99 تدوین شد

به گزارش  خبرگزاری فارس، به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری گفت: پیش‌نویس بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال 1399 توسط سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال شده و امیدواریم از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به زودی تصویب و ابلاغ شود.

وی افزود: شیوه‌نامه‌های پرداخت مشوق‌های صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران تدوین شده و پس از اخذ نظر و استفاده از نظرات کارشناسی بخش‌های خصوصی و دولتی توسط سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

قمری توسعه صادرات را راهبرد اصلی کشور در شرایط فعلی دانست و گفت: توسعه صادرات و مدیریت واردات از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های چهارگانه وزارت صنعت معدن و تجارت است.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی تجمیع کلیه مشوق‌های صادراتی را یکی از نوآوری‌های بسته سال جاری عنوان کرد و همکاری کلیه بخش‌ها را در این خصوص ارزشمند توصیف کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول