اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کشف زمین خواری 3 میلیاردی در نکا/ محتکر خودرو در چالوس دستگیر شد

فرمانده انتظامی نکا از رهاسازی 15 هزار متر از اراضی ملی به ارزش 3 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف زمین خواری 3 میلیاردی در نکا/ محتکر خودرو در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حسین زارع گفت: در پی شکایت اداره منابع طبیعی در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی در منطقه زارم رود نکا،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های همه جانبه متهم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی اراضی مذکور که توسط متهم زیر کشت نهال رفته بود رفع تصرف و در اختیار اداره منابع طبیعی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ارزش زمین تصرف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 3 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی خدادادی حق عامه مردم و نسل آینده کشور و حراست و حفاظت از آن یک وظیفه همگانی است.

زارع از مردم خواست برای نگهداشت این منابع ملی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

محتکر خودرو در چالوس دستگیر شد

فرمانده انتظامی چالوس نیز از کشف 4 خودروی احتکار شده به ارزش 2 میلیاردو 800 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ذات‌الله رضوانی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار کالا، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار تعدادی خودرو توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در بازدید از محل نگهداری خودروها توسط متهم 4 دستگاه خودروی سواری و وانت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ارزش خودروهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان در مجموع بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: ضمن انتقال خودروهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/86041/ع
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول