اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عملیات بیت‌المقدس تفسیرکننده قرآن کریم بود

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس یک بار دیگر آیات قرآن تفسیر شد، گفت: در این عملیات سنت الهی یک بار دیگر خود را نشان داد و آن پیروزی جبهه حق بر باطل بود.

عملیات بیت‌المقدس تفسیرکننده قرآن کریم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در محل سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت عید سعید فطر و گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس گفت: عملیات بیت‌المقدس نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است.

وی افزود: پیروزی عملیات بیت‌المقدس حاوی درس‌های بزرگی است که امروز باید برای جوانان تبیین شوند چراکه آزادسازی خرمشهر به عنوان نماد پیروزی همیشگی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در واقع رزمندگان اسلام با انجام این عملیات اقدام بزرگی را انجام دادند و توانستند علاوه بر اینکه گذشته‌ای را به اثبات برسانند آینده‌ای روشن برای انقلاب اسلامی ترسیم کردند.

کریمی اظهار داشت: گذشته اثبات شده توسط عملیات بیت‌المقدس این است که هیچ قدرتی در برابر قدرت خداوند نمی‌تواند ایستادگی کند و در واقع قدرت انقلاب اسلامی را در برابر قدرت‌های پوشالی و مادی نشان داد.

وی با اشاره به آینده ترسیم شده برای انقلاب اسلامی توسط عملیات بیت‌المقدس عنوان کرد: آن چیزی که امروز در مسیر ما قرار دارد آزادی قدس شریف است که امروز به برکت تفکر امام خمینی(ره) روز قدس این ماجرا را نزدیک‌تر کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: آزادی خرمشهر به ما درس می‌دهد اگر گوش به‌فرمان ولایت باشیم و هر آنچه در توان داریم به میدان بیاوریم قطعاً در مقاطع مختلف شاهد پیروزی و موفقیت خواهیم بود.

کریمی روز قدس و آزادی خرمشهر را حاوی یک نوید مهم و پیام روشنی خواند و گفت: همان‌گونه که خدا خرمشهر را خدا آزاد کرد قطعاً به فضل الهی آزادی قدس هم به‌زودی رقم خواهد خورد و این نیازمند پیروی از مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب عاشورا است، می‌باشد.

وی تصریح کرد: سال‌های دور با توکل بر خداوند متعال و پای کار آمدن رزمندگان اسلام و مشارکت مردم خرمشهر آزاد شد و امروز با وحدت دنیای اسلام آزادی قدس شریف نزدیک خواهد بود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به طرح‌های رژیم صهیونیستی برای اشغال منطقه و کشورهای اسلامی گفت: همان‌گونه که در عملیات بیت‌المقدس با عقب راندن دشمن و پیروزی بر دشمنان بعثی نگذاشتیم ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد امروز هم قطعاً با تکیه بر جبهه مقاومت و نیروی قدس قطعاً از اشغال منطقه جلوگیری خواهیم کرد.

کریمی با اشاره به فعالیت‌های گسترده در فضای مجازی علیه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: امسال علیرغم اینکه از حضور در راهپیمایی روز قدس بی‌بهره بودیم اما امت اسلامی با حضور معنادار خود در فضای مجازی انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند و در این صحنه به‌خوبی درخشیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول