اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

شناسایی ۴ بیمار کرونایی در ۴ شهرستان/ بهبود ۵۹۶ بیمار در استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی با شناسایی چهار مورد جدید به ۶۴۴ نفر رسید.

شناسایی ۴ بیمار کرونایی در ۴ شهرستان/ بهبود ۵۹۶ بیمار در استان

کامبیز مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ آزمایش از افراد مشکوک و بستری در بیمارستان گرفته شد که از این تعداد نتیجه چهار آزمایش مثبت و نتیجه ۸۴ مورد منفی بوده است.

وی با بیان اینکه از موارد مثبت امروز یک مورد در طبس و یک مورد در فردوس، یک نفر در سرایان و یک نفر زیرکوه هستند، بیان داشت: مجموع مبتلایان به کرونا در خراسان‌جنوبی به ۶۴۴ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه شهرستان‌های بیرجند، طبس و درمیان به ترتیب با ۲۱۰، ۱۵۱ و ۷۶ بیمار بیشترین آمار ابتلا را دارند، مطرح کرد: مجموع مبتلایان در شهرستان‌های قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه، سربیشه، خوسف و نهبندان به ترتیب به ۶۳، ۴۵، ۳۷، ۲۷، ۱۹ و هشت، چهار و چهار بیمار رسیده است.

مهدی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، تبیین کرد: از مجموع ۶۴۴ بیمار کرونایی در استان ۵۹۶ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و سه نفر در بیمارستان‌ بستری هستند.

وی مطرح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشته‌ایم و تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی همان ۴۵ نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: از روز اول تاکنون پنج هزار و ۲۳ نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شده که نتیجه چهار هزار و ۳۷۹ آزمایش منفی و نتیجه ۶۴۴ آزمایش مثبت بوده است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول