اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فتح خرمشهرهای پیش‌رو روحیه جهادی می‌خواهد

امام جمعه شهرستان بروجن گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با خرمشهرهای فراوانی مواجهیم که فتح آن‌ها همان روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را می‌طلبد.

فتح خرمشهرهای پیش‌رو روحیه جهادی می‌خواهد

حجت‌الاسلام علیرضاهراتی مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: از اوایل آغاز به کار جمهوری اسلامی دشمن با تمام توان  قصد نابودی این نظام مقدس اسلامی را داشت اما غافل از اینکه دست خدا یاری‌گر این نظام مقدس است.

امام جمعه شهرستان بروجن با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) در خصوص آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در زمانی که کشور از لحاظ تجهیزات و نفرات در مضیقه بود و ده‌ها کشور کمر به نابودی این ملت بسته بودند عنایت خدا باعث شد که بتوانیم در آن شرایط سخت خرمشهر را آزاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با خرمشهرهای فراوانی مواجهیم که فتح آن‌ها همان روحیه ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را می‌طلبد.

هراتی مطلق اضافه کرد: دشمن در حال حاضر فرهنگ و سبک زندگی مردمان را نشانه گرفته است و مهم‌ترین فتح دیگر ما باید در عرصه فرهنگ اسلامی به خصوص مقابله با هجمه‌های دشمن در فضای مجازی باشد.

وی تاکید کرد: وقتی طرف عادلی  وجود ندارد برای مذاکره ملت اسلام موظف به مقابله به مثل در هر جنگی است و درحال حاضر نیز مهم‌ترین معضل کشور جنگ فرهنگی و اقتصادی است که لازم است جوانان و مدیران با روحیه جهادی‌تر و فداکارانه در این زمینه تلاش کنند تا به یاری خدا همانند فتح خرمشهر حماسه‌ای دیگر رقم بخورد و در تاریخ ماندگار شود.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول