اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

وصول ۸۰۰ اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی/ اسامی برگزیدگان فردا اعلام می‌شود

دبیر جشنواره شعر مجازی «موکب بندگی» با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ اثر داخلی و خارجی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: ۲۰۰ اثر به مرحله نهایی داوری رسیده که اسامی برگزیدگان همزمان با عیدفطر اعلام می‌شود.

وصول ۸۰۰ اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی/ اسامی برگزیدگان فردا اعلام می‌شود

حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، دبیر شعر و ادب کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جشنواره شعر مجازی «موکب بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: فراخوان این جشنواره با موضوعاتی همچون امیرالمؤمنین (ع)، عبودیت و‌بندگی، روزه و ماه مبارک رمضان به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی و اردو منتشر شد.

وصول ۸۰۰ اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ اثر داخلی و خارجی به جشنواره موکب بندگی ارسال شده است، افزود: ۶۰ درصد این آثار به زبان فارسی است. همچنین حدود ۲۱۰ اثر به زبان عربی از شاعران کشورهایی همچون عراق و بحرین به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و حدود ۵۱۰ اثر نیز به زبان‌های فارسی، انگلیسی و اردو است.

۲۰۰ اثر در مرحله نهایی داوری/ اسامی برگزیدگان فردا اعلام می‌شود

حجت‌الاسلام محمدزمانی با اشاره به نحوه داوری آثار رسیده، خاطر نشان کرد: این آثار در سه مرحله داوری شده است که در نهایت ۲۰۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت و نتایج داوری و اسامی برگزیدگان جشنواره موکب بندگی همزمان با روز عید سعید فطر از طریق سامانه الاربعین اعلام خواهد شد.

دبیر جشنواره شعر مجازی موکب بندگی با بیان اینکه ۱۴ اثر برگزیده می‌شود، گفت: به صاحبان این آثار برگزیده بعد از عید فطر جوایزی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول