اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بزرگداشت متفاوت سالروز آزادسازی خرمشهر در اصفهان

همزمان با فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم بزرگداشت این روز در گلستان شهدای اصفهان برگزار و در ادامه از تندیس شهید محمود شهبازی رونمایی شد.

بزرگداشت متفاوت سالروز آزادسازی خرمشهر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همزمان با فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم بزرگداشت این روز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد و بسیجیان ناحیه امام رضا(ع) در مسیر این ناحیه تا گلستان شهدای شهر، آیین رژه موتوری برپا کردند.

در این مراسم، پس از روایتگری یکی از رزمندگان دفاع مقدس، قبور شهدای علمیات بیت‌المقدس گلباران شد و در ادامه موتورسواران بسیجی به منظور رونمایی از تندیس شهید محمود شهبازی به سمت میدان جمهوری اسلامی حرکت کردند.

در میدان جمهوری اسلامی با حضور خانواده شهدا و مسؤولان و همچنین بردار شهید شهبازی، تندیس این شهید رونمایی شد.

 

شهید محمود شهبازی همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و به عنوان قائم مقام لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) در عملیات فتح المبین شرکت کرد، وی پس از مدتی به همراه افرادش راهی محور اهواز-خرمشهر شد و در عملیات بیت المقدس حضوری فعال یافت؛ شهید شهبازی دوم خرداد ماه ۱۳۶۱، در آستانة فتح خرمشهر، در اثر اصابت ترکش خمپاره، به شهادت رسید.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول