اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

الزام کارفرمایان انگلیسی به پرداخت 20 تا 30 درصد حقوق کارمندان برای کاستن از فشار مالی بر دولت

انگلیس طرح‌هایی دارد تا کارفرمایان را ملزم به پرداخت 20 تا 30 درصد دستمزد کارمندان به مرخصی رفته از ماه آگوست کند تا از بار مضاعفی که بر دوش دولت این کشور ناشی از بحران کرونا انداخته شده است، بکاهد.

الزام کارفرمایان انگلیسی به پرداخت 20 تا 30 درصد حقوق کارمندان برای کاستن از فشار مالی بر دولت

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، روزنامه تایمز نوشت انگلیس طرح‌هایی دارد تا کارفرمایان را ملزم به پرداخت 20 تا 30 درصد دستمزد کارمندان به مرخصی رفته از ماه آگوست کند تا از بار مضاعفی که بر دوش دولت این کشور ناشی از بحران کرونا انداخته شده است، بکاهد.

انگلیس طرح حفظ فرصت های شغلی خود را برای 4 ماه تا 12 ماه می تمدید کرد اما به کارفرمایان اعلام کرد آنها باید از ماه آگوست برای تامین هزینه ها کمک کنند.

به نوشته روزنامه تایمز، «وزارت خزانه داری آمریکا طرح هایی دارد که کارفرمایان را ملزم می کند 20 تا 30 درصد دستمزد کارمندان خود را بپردازند... آنها همچنین ملزم خواهند شد تا  سهم بیمه ملی کارفرمایان را نیز به میزان 5 درصد متوسط دستمزد پوشش دهند.»

ریشی، سوناک، یک سخنگوی وزارت دارایی انگلیس از اظهارنظر در این باره خودداری کرد و گفت انتظار می رود این تغییرات هفته آینده اعلام شود.

سوناک گفت انگلستان با «بحران اقتصادی بسیار جدی» مواجه است و فرصت های شغلی در روزها، هفته ها، ماه های آتی از دست خواهند رفت.

به گزارش فارس، دولت انگلیس طبق برنامه ای برای حفظ فرصت های شغلی اعلام کرده بود 80 درصد حقوق کارکنانی که به مرخصی فرستاده شده اند را می پردازد.

با این حال، پیش بینی کننده بودجه این کشور اعلام کرده بود نرخ بیکاری انگلیس در بازه زمانی آوریل تا ژوئن (سه ماهه دوم 2020) حتی با وجود تحت حفاظت قرار گرفتن میلیون ها کارگر تحت برنامه دولت این کشور برای پرداخت حقوق هایشان در زمان مرخصی موقتی، می تواند تا 10 درصد برسد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول