اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مسوولان گزینه‌ای جز کار یا خداحافظی با مسوولیت ندارند/ مشکل آب در گنبدکاووس باید حل شود

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسوولان باید در خدمت مردم باشند، گفت: در غیر این صورت و عدم کار با تمام قوا باید با مسوولیت‌های خود خداحافظی کنند.

مسوولان گزینه‌ای جز کار یا خداحافظی با مسوولیت ندارند/ مشکل آب در گنبدکاووس باید حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امان قلیچ شادمهر شامگاه یک‌شنبه در دیدار با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای دهستانهای «کرند» و «اترک» در بخش «داشلی‌برون» شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه امروز شاهد هستیم که برخی از مسوولان اداره می‌کنند اما مدیریت نمی‌کنند، اظهار کرد: وقتی موضوع آب در بخش داشلی‌برون در طی این سال‌ها حل نشده باید پرسید مسوول آب و فاضلاب مشغول چه کاری بوده و دقیقا مشخص شود مشکل از مدیریت مسوولان بی‌تفاوت است یا از عدم درخواست مردم؟

وی با بیان اینکه ما بعد از فرستادن 10 نماینده به مجلس از گنبدکاووس نباید امروز مشکل آب داشته باشیم، افزود: من در طول دوره نمایندگی خود باید هم به عقب‌ماندگی‌های گذشته برسم و هم طرح‌ها و برنامه‌های خود را پیگیری کنم.

* اگر از من مطالبه نکنید در خواب خواهم ماند

شادمهر با تاکید بر اینکه در این جلسه به مسوولان اولتیماتوم می‌دهم که ظرف مدت مشخصی مشکل آب، مرتع و سایر مشکلات مردم را رفع کنید زیرا در غیر اینصورت قطعا این وضعیت را تحمل نخواهیم کرد، ادامه داد: یکی از اولویت‌های من برای توسعه شهرستان نهایی کردن راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری در اینچه‌برون است که به لطف خدا با همدلی ایجاد شده میان همه نمایندگان استان امیدواریم این طرح که هزاران هزار میلیارد ارزش دارد زودتر اجرایی شود.

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مطالبه گری مردم از نمایندگان خود تاکید کرد و گفت: اگر از من مطالبه گری نکنید قطعا من در خواب خواهم ماند و آن امیدی که به شما برای سال‌های آتی بشارت داده‌ام محقق نخواهد شد پس هم از من مطالبه کنید وهم به من یاری برسانید.

* باید در گنبدکاووس نیروی شاخص سیاسی تربیت کنیم

شادمهر با اشاره به کار نمایندگان دوره یاردهم مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: با وجود همه سختی با تمام قوا برای شما مردم عزیز کار خواهیم کرد و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انقلابی، جهادی و با نگاه جامعی به عدالت گستری حرکت می‌کنیم.

وی همه دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای گنبدکاووس و به ویژه دو دهستان «کرند» و «اترک» را به اتحاد و همدلی دعوت کرد و افزود: امروز باید با همدلی نیروهای سیاسی از شهرستان را در دستگاه‌های بالادستی جذب کرد تا نیروهای انسانی توانمند و رده بالایی را در سطح کشور از گنبدکاووس داشته باشیم.

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با پرهیز از اختلاف و بخل در اندیشه تربیت نیروهای سیاسی نخبه در شهرستان باشیم، خاطرنشان کرد: از شما مردم هم می‌خواهم در کنار من باشید تا با هم قدمهای محکمی برداریم و به مسوولان بگوئیم گزینه ای جز کار یا خداحافظی ندارند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول