اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تلفات کرونا در آمریکا به بیش از 96 هزار نفر رسید

بر اساس جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از یک میلیون و 620 هزار نفر رسیده است که از این تعداد بیش از 96 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

تلفات کرونا در آمریکا به بیش از 96 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنابر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در شبانه‌روز گذشته 21 هزار و 929 مورد به تعداد مبتلایان کرونا در آمریکا و همچنین هزار و 62 مورد به تعداد فوتی‌ها افزوده شد. به این ترتیب آمار کلی مبتلایان این کشور به یک میلیون و 623 هزار و 570 نفر و آمار کلی قربانیان هم به 96 هزار و 983 نفر رسید.

این در حالی است که آمار سایت worldometers، آمار مبتلایان به بیماری کرونا در آمریکا را یک میلیون و 666 هزار نفر و تعداد تلفات این بیماری را 98 هزار و 683 نفر نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش وب سایت worldometers، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان نیز، پنج میلیون و 407 هزار و 378 نفر است. تعداد قربانیان این بیماری همه‌گیر در جهان نیز 344 هزار و 19 نفر و تعداد بهبودیافتگان دو میلیون و 247 هزار و 930 نفر است.

آمریکا همچنان با فاصله در جایگاه نخست کشورهای درگیر قرار دارد و بعد از آن برزیل که به کانون جدید این بیماری تبدیل شده با 349 هزار و 113 مورد مبتلا و 22 هزار و 165 قربانی در جایگاه دوم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول