اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری دومین مرحله از رزمایش مؤمنانه در «سندرک»

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک گفت: دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا به‌همت حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک و خیرین منطقه انجام شد.

برگزاری دومین مرحله از رزمایش مؤمنانه در «سندرک»

محمد قنبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سندرک اظهار داشت: دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه به‌منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با هدف امدادرسانی به افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا در این بخش توزیع شد و پیش‌بینی می‌شود این اقدامات بعد از ماه مبارک رمضان هم‌ ادامه داشته باشد.

وی افزود: این رزمایش با محوریت پایگاه‌های بسیج و دهیاری‌ها و خیرین و همدلی و هم‌افزایی بین مردم انجام گرفت که در مرحله دوم‌ رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بخش سندرک در مجموع قریب به 800 بسته معیشتی (ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان) تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک در خصوص نحوه توزیع بسته‌های معیشتی، خاطرنشان کرد: به‌منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک مؤمنانه، جلساتی در پایگاه‌های بسیج با حضور خیران و معتمدین محلی جهت شناسایی افراد نیازمند و تحت پوشش قرار دادن آنها برگزار شد.

قنبری با  بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: این رزمایش، نمادی از همدلی، ایثار و روحیه مخلصانه و بسیجی مردم بخش سندرک را نشان داد و هر یک از مردم متدین و انقلابی بخش به نوعی در این رزمایش به میدان آمدند و مردم از آنچه که در اختیار داشته دریغ نکردند تا افراد نیازمند کمبودی را احساس نکنند.

وی ادامه داد: فرهنگ اسلامی و انقلابی در قالب این کمک‌های داوطلبانه تجلی زیبایی به خود گرفت که امید است با وحدت و انسجامی که وجود دارد بر مسائل و مشکلات غلبه کنیم تا هم دشمنان خارجی و هم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک ضمن قدردانی از مسؤولان، خیّرین و مردمی که در رزمایش کمک مؤمنانه مشارکت و پای کار بودند، تصریح کرد: ما هم‌اکنون در جبهه ایجاد امنیت و تأمین معیشت بخشی از مردم که خدمت‌گذاری بی‌منت و نوکری مردم است، تلاش می‌کنیم.

قنبری با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان در دو مرحله انجام شد، اضافه کرد: بسته‌های معیشتی شامل مواد خوراکی مورد نیاز و ضروری از جمله برنج، ماکارونی، روغن، رب گرجه، مرغ، گوشت قرمز، لوبیا و نخود بود که بین نیازمندان توزیع شد.

وی عنوان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار، بسیاری از مشاغل و  اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روزمزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیرین در این روزها، قابل ستایش است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک  اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و با رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول