اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتقاد امام جمعه سلطانیه از وضعیت نابسامان بازار خودرو و مسکن

امام جمعه سلطانیه به وضعیت نابسامان بازار خودرو، مسکن و کالاهای مورد نیاز مردم اشاره کرد و ضمن تشکر از ورود قوه قضائیه به مساله قیمت گذاری خودرو در شرکتها گفت: قوه قضائیه به قیمت خودرو در خارج از شرکتها هم ورود کند و از قیمت های حبابی جلوگیری نماید تا پراید به ۹۰ میلیون نرسد.

انتقاد امام جمعه سلطانیه از وضعیت نابسامان بازار خودرو و مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر و با بیان اینکه امروز عید مسلمین است، اظهار کرد: عید فطر شبیه روز قیامت است چرا که روزی است که به نیکان ثواب داده می شود و بدان زیانکار می شوند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه روز عید فطر روز پاداش گرفتن است، افزود: عید فطر روز تولد دوباره انسان است که با بندگی و روزه داری باطن خود را از آلودگی ها غبارروبی کرده است.

وی یکی از واجبات روز عید فطر را پرداخت زکات فطره عنوان کرد و با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات فطره گفت: اتمام و تکمیل روزه با پرداخت زکات فطره است و اگر کسی زکات فطره را نپردازد روزه اش قبول نیست.

حسینی نسب با گرامیداشت روز جهانی قدس و با بیان اینکه فلسطین مسئاله اول جهان اسلام است و قدس به عنوان قبله نخست مسلمین نباید فراموش شود، افزود: آزادی قدس وعده حتمی الهی است.

خطیب نماز عید فطر سلطانیه با بیان اینکه مسئاله فلسطین مایه رسوایی غرب و آمریکاست و در این باره امیدی به غرب و آمریکا نیست، تصریح کرد: مبارزه با ویروس صهیونیزم مثل مبارزه با ویروس کرونا واجب است.

وی با تبریک روز سوم خرداد روز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نشان داد که نتیجه مقاومت و ایستادگی، پیروزی است.

حسینی نسب به اعزام نفت‌کش‌های ایرانی حامل بنزین و گازوییل به ونزوئلا اشاره کرد و با بیان اینکه نفتکش‌های ایرانی در روز روشن و با پرچم رسمی در حال حرکت در آبهای آزاد هستند و محموله آنها نیز گازوییل و بنزین است نه نفت که در تحریم آمریکاست و لذا آمریکای مستکبر هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند داشته باشد، افزود: هدف از این کار مقابله با تحریم‌های آمریکا توسط ایران و ونزوئلاست که هر دو در تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه سه حالت در این وضعیت از طرف آمریکا متصور است و اول این که، آمریکا که اکنون چهار ناوجنگی خود را به منطقه کارائیب آورده کشتی‌‏های ایران را توقیف کند. دوم اینکه نفتکش‏های ایران بدون هیچگونه مزاحمتی بار خود را در بنادر ونزوئلا تخلیه کنند لکن در هنگام بازگشت آمریکا یک یا چند فروند را توقیف کند. سوم اینکه آمریکا بدون هیچ گونه تعرضی در رفت و برگشت کشتی‏‌ها فقط نظاره‌‏گر باشد و صرفاً برای خالی نبودن عرصه آمده باشد، تصریح کرد: در صورت اول و دوم، قطعا ایران پاسخ و واکنش مناسب خواهد داد. نمونه آن توقیف کشتی انگلیسی در پاسخ به توقیف کشتی نفتکش ایران به سمت سوریه و تجربه تلخ روباه پیر انگلیس در پیش روی ترامپ است و اما در صورت سوم آمریکا یکی از تاریخی ‌ترین شکست‌های خود را نه در کنار مرزهای ایران بلکه در حیاط خلوت خود و در کنار گوش ایالات متحده متحمل خواهد شد.  

حسینی نسب با بیان اینکه طبق اخبار در قبال این کار ایران ۹ تن طلا دریافت خواهد کرد و لذا ما برای جهادگران، ملوانان و دریا نوردان آرزوی پیروزی داریم، گفت: این اقدام شجاعانه مقابله عملی با تحریم آمریکاست.

امام جمعه سلطانیه به وضعیت نابسامان بازار خودرو، مسکن و کالاهای مورد نیاز مردم اشاره کرد و ضمن تشکر از ورود قوه قضائیه به مساله قیمت گذاری خودرو در شرکتها گفت: قوه قضائیه به قیمت خودرو در خارج از شرکتها هم ورود کند و از قیمت های حبابی جلوگیری نماید تا پراید به ۹۰ میلیون نرسد.

حسینی نسب در پایان خطبه ها با تشکر از وزارت بهداشت، شخص وزیر، ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان، رئیس و پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شبکه بهداشت، نیروهای نظامی و انتظامی و اداراتی که با ستاد مبارزه با کرونا همکاری دارند، صدا و سیما و خبرنگاران و اصناف و کسبه که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا مغازه های خود را در ایام عید تعطیل کردند و از مردم عزیز که با رعایت مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مبارزه با کرونا کمک کردند، گفت: مردم همچنان مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی همچنین به رزمایش مواسات و مشارکت مومنانه اشاره کرد و گفت: خیرین و مردم مومن در این رزمایش کمکهای شایسته و قابل تقدیر داشتند.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول