اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهردار الوند خود را دربرابر شورا پاسخگو نمی‌داند/ به انتصابات شهرداری گلایه داریم

عضو شورای شهرالوند می‌گوید شهردار خود را در برابر اعضای شورا پاسخگو نمی‌داند و با اطمینان از حمایت اکثریت اعضا، شرکت در جلسات شورا را هم در شأن خویش نمی‌بیند که این موضوع توهین به رأی و مطالبات مردم است.

شهردار الوند خود را دربرابر شورا پاسخگو نمی‌داند/ به انتصابات شهرداری گلایه داریم

اسماعیل میرزایی عضو شورای اسلامی شهر الوند در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: در شورای اسلامی شهر الوند 170 میلیون تومان مصوب کردیم تا شهرداری برای مقابله با کرونا هزینه کند که این رقم به‌منظور ارائه بسته‌های معیشتی به پرسنل خدمات شهری، کمک هزینه به‌عنوان پاداش، رفت و روب معابر و ضد عفونی کردن در نظر گرفته شده است.

میرزایی اضافه کرد: همچنین در رزمایشی که انجام شد طی سه تا چهار نوبت خودروهای سنگین شهرداری اقدام به سمپاشی در شرکت شهر صنعتی و شهر الوند کردند.

شهردار الوند خود را در شأن جلسات شورا نمی‌داند

عضو شورای اسلامی شهر الوند با اشاره به اینکه در نخستین جلسه پس از ایام تعطیلات نوروزی شهردار در جلسه شورا حاضر شد عنوان کرد: شهردار الوند به واسطۀ آنکه پیش از این در کارنامۀ خود سمت استانداری را نیز دارد، خود را در شأن جلسات شورا نمی‌داند و کار زیادی با شورا ندارند و البته شاید معتقد است به واسطۀ اطمینان از اکثریت شورا، استیضاح نخواهد شد.

پاسخگوی اعضایی که به من رأی ندادند نیستم

میرزایی خاطر نشان کرد: در جلسه شورا از وی در ارتباط با عملکردش درمورد هزینۀ مصوب شدۀ کرونا، استخدام نیروها و برخورد نامناسب رانندۀ وی با دستفروشان، مطالبات مردمی و خواسته‌های مردم پرسش کردیم و خواستیم تا گزارش ارائه دهد که شهردار اعلام کرد من پاسخگوی شما نخواهم بود چرا که شما به من رأی نداده‌اید.

وی تأکید کرد: ما از شخص شهردار خواستار پاسخگویی بودیم چرا که تاکنون نتوانستیم مطالبات و خواسته‌های مردم را پاسخ دهیم و شرمنده مردم هستیم اما متأسفانه شهردار حاضر به پاسخگویی نشد و حتی اقدام به تهدید یکی از اعضای شورا نیز کرد.

میرزایی تصریح کرد: شهردار اعلام کرده که ما کار سیاسی بلد هستیم و می‌دانیم که چگونه با شورا کار کنیم و اگر شرایط بدتر شود نیز حربه‌هایی در دست خود داریم که بر علیه شما استفاده کنیم.

ساماندهی سگ‌های ولگرد اولویت شهرداری نیست

میرزایی با بیان اینکه متأسفانه در چند وقت اخیر شاهد ازدیاد سگ‌های ولگرد در سطح شهر هستیم گفت: این سگ‌ها مشکلات متعددی را برای مردم به وجود آورده‌اند.

وی افزود: طی جلسۀ اخیر از مجموعۀ شهرداری خواستار ساماندهی سگ‌های ولگرد شدیم، البته گویا پیشتر مکانی برای نگهداری سگ‌های ولگرد در نظر گرفته شده بود که به دلیل عدم مدیریت و الویت نداشتن این امر برای شهرداری محیط رهاسازی شد.

سگ‌ها از شهرهای اطراف در الوند رهاسازی می‌شوند!

میرزایی اعلام کرد: شهردار الوند در پاسخ به پرسش ما مبنی بر وضعیت نا مناسب سگ‌های ولگرد در سطح شهر و ضرورت ساماندهی آن‌ها معتقد بود احتمال دارد این سگ‌ها از شهرهای اطراف از جمله اقبالیه و بیدستان جمع آوری شده و در الوند رها سازی می‌شوند که البته هیچ مستندی برای این سخن شهردار ارائه نشد.

عضو شورای اسلامی شهر الوند یادآور شد: ما همانند مردم گلایه‌مند انتصابات در شهرداری هستیم و خواستار پاسخگویی شهردار مبنی بر انتصاب افرادی از ایلام و یاسوج همچنین روابط عمومی شهرداری بودیم و البته در این خصوص نامه‌ای نیز به بازرسی دادیم که مورد توجه قرار نگرفت.

 

انتهای پیام//

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول