اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عطر «مواسات» هم‌چنان ادامه دارد/ توزیع 1000 بسته معیشتی توسط «جمعیت هلال احمر» هرمزگان + عکس

جمعیت هلال احمر هرمزگان با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با تدارک 1000 بسته معیشتی در رزمایش بزرگ مواسات و همدلی سهیم شدند تا از قافله عشق باز نمانند.

عطر «مواسات» هم‌چنان ادامه دارد/ توزیع 1000 بسته معیشتی توسط «جمعیت هلال احمر» هرمزگان + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هنگامی که در جهان بر سر دستکش و ماسک نزاع در می‌گیرد، ملت ایران هم‌چون گذشته صفات نوع‌دوستی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

بیانات رهبری و بهره‌گیری از واژه «رزمایش» بیانگر آن است که اقدامات خیرخواهانه مردم و کمک آنان به یکدیگر را باید به جهان مخابره کنیم چراکه برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه بیانگر غنای فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی و زوال فرهنگ منحط غربی است.

جمعیت هلال احمر هرمزگان نیز در این میان با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با تدارک 1000 بسته معیشتی در این رزمایش بزرگ مواسات و همدلی سهیم شدند تا از قافله عشق باز نمانند.

این اقدام در راستای تحقق فرمان امام‌المسلمین رهبر فرزانه انقلاب در روز نیمه‌ شعبان جهت حضور مؤمنانه مردم عزیز ایران در رزمایش نیکوکاری در آستانه ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

توزیع یک هزار بسته کمک معیشتی ویژه اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا

مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در این باره اظهار داشت: به‌همت بلند داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع یک هزار بسته معیشتی ویژه متأثرین کرونا آغاز شد.

وی تصریح کرد: این بسته‌ها به ارزش حدود ۳ میلیارد ریال در سراسر استان هرمزگان توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با همت بلند داوطلبان، این قبیل کارهای خداپسندانه تداوم خواهد داشت تا بتوانیم روح نوع‌دوستی، فرهنگ بشردوستی و کار داوطلبانه را در جامعه بیش از پیش ترویج دهیم.

انتهای پیام/3264/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول