اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خود را پاسخگوی مردم می‌دانم/ وظیفه‌ام حل مشکلات مردمی است

منتخب شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان گفت: عهد بسته‌ام تنها به قانون و مردم پاسخ گو باشم و بر این باورم وظیفه اصلی حقیر باید بر این اصل متمرکز شود که پیگیر حل مشکلات و مطالبات مردم باشم.

خود را پاسخگوی مردم می‌دانم/ وظیفه‌ام حل مشکلات مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد  عصر روز گذشته جلسه اصحاب رسانه با نماینده منتخب شهرستان شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

احمد راستینه در ابتدای این جلسه گفت: رسانه‌ها و مطبوعات چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و مجلس یازدهم با توجه به شرایط سخت کشور در صورتی می‌تواند موفق باشد که این چشم بینا و زبان گویا در کنار مجلس بتواند واقعیت‌ها را هم به نمایندگان منتقل کرده  و هم در اختیار مردم قرار دهد.

منتخب شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من با اشتیاق از این موضوع استقبال می‌کنم که ارتباط با رسانه‌ها و مطبوعات به صورت مستمر برنامه‌ریزی شود و هرچند وقت یکبار به صورت فصلی یا چند ماه یک بار در خدمت این قشر تاثیرگذار در جامعه باشم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیام انتخابات اخیر نشانگر اشتیاق مردم به یک تغییر اساسی بود و درصد مشارکت مردم نشان داد که همه ما یک بار دیگر باید همه تلاش خود را معطوف به ارتقای سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد مردم کنیم.

مطالبه‌گری از مسؤولان مهم‌ترین مسؤولیت من خواهد بود

راستینه خاطرنشان کرد: همه مسؤولان جمهوری اسلامی مکلف‌اند برای ارتقای سرمایه اجتماعی این نظام که اعتماد عمومی است آستین همت بالا بزنند و با کار شبانه روزی و تلاش در این امر مهم همه توان خود را به کار گیرند و من مهم‌ترین مسؤولیت خود را مطالبه‌گری و کمک به آن‌ها در همین راستا می‌دانم.

وی اظهار داشت: پیام بعدی انتخابات عبور از بازی‌های سیاسی، حزب زدگی، انحصارطلبی و تکیه و اعتماد بر آرای عمومی مردم و توجه به نقش آفرینی توده‌های مردم به عنوان مهم‌ترین صاحبان کشور و عبور از احزاب یک یا  دو نفره‌ای که کرکره آنها در موقع انتخابات بالا می‌رود و پس از انتخابات پایین کشیده می‌شود و همین احزاب در مطالبه‌گری‌ها و سهم خواهی‌های حزبی خود قدرت دستگاه‌ها را برای پاسخگویی و خدمت به مردم بشدت تضعیف می‌کنند.

پاسخگویی به مردم را یک اصل اساسی می‌دانم

این مسؤول یادآور شد: مردم بشدت بدنبال این هستند که مسائل و مشکلاتشان به دور از بازی‌های سیاسی، قدرت‌طلبی حزبی و انحصارطلبی مطالبه و پیگیری شود و اینجانب عهد بسته‌ام تنها به قانون و مردم پاسخ گو باشم و بر این باورم که، وظیفه حقیر باید بر این اصل متمرکز شود که پیگیر حل مشکلات و مطالبات مردم باشم. و همواره پاسخ‌گویی به آن‌ها را اصل اساسی فعالیت خودم بدانم.

وی تاکید کرد: پیام روشن بنده به همه این است که زمان بعد از انتخابات را جولان انتقام جویی‌های سیاسی قرار ندهیم و این روزها را به روزهای خوش وحدت، همدلی و اتحاد برای آبادانی استان و کشور تبدیل کرده و بدانیم  تنها راه برون رفت از مشکلات این است که وارد سهم خواهی‌ها و بازی‌های سیاسی نشویم.

در هفت شهر از 13 شهر حوزه انتخابیه شورای تعالی و پیشرفت تشکیل داده‌ایم

راستینه اضافه کرد: تشکیل خورده سیستم های مطالبه گری  شهری و روستایی را به لطف خدا اغاز کردیم و از 13 شهری که در حوزه انتخابی این حقیر است 7 شهر شوراهای پیشرفت و تعالی آن ایجاد شده و کارگروه هایی شکل گرفته که در راستای تدوین سند پیشرفت و تعالی شهر و روستا اقدام کرده و اولویت‌های مطالبات مردم را دریافت به  دفتر ما منتقل می‌کنند.

این شوراهای پیشرفت و تعالی از ترکیب نخبگان اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، دانشجویی و دانشگاهی و شخصیت‌های حقوقی از جمله ائمه جمعه و نمایندگان محترم حوزه‌های مقاومت بسیج و همچنین نمایندگان ثمن‌ها و شوراهای  شهر است که ثمره این ترکیب یک وحدت و همدلی و اعتماد مردمی برای پیگیری مطالباتشان شده است.

در برابر طرح‌های مخرب انتقال آب با جدیت ایستاده‌ایم

وی در خصوص مسئله انتقال آب گفت: عدم اجرای پروژه‌های غیرقانونی انتقال آب از مهم‌ترین نگرانی‌های مردم است و موضع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در این خصوص شفاف اعلام شده است و ما با جدیت در مقابل طرح‌هایی که به محیط ‌زیست آسیب می‌زند ایستادگی کرده و امیدواریم دستگاه قضا در مقابل این دادخواهی همکاری لازم را داشته باشد.

تمرکز ما بر استفاده از نیروهای متخصص و نخبه خواهد بود

وی به تشکیل فراکسیون گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: براساس بیانیه گام دوم انقلاب که سند راهبردی جامعی برای نظام مقدس اسلامی است تمرکز ما استفاده از نیروهای متخصص، جوان و انقلابی می‌باشد و به هیچ وجه در انتصاب مدیران سیاسی‌بازی و حزب‌گرایی را دخالت نمی‌دهیم اما به عنوان نماینده مردم مقابل انتصاب مدیران ضعیف را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/68033م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول