اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مراجعه 16 نفر به مراکز درمانی در زلزله 5.2 دهم ریشتری گچساران/ شکستگی دست یک نفر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون 16 نفر به مراکز درمانی در زلزله 5.2 دهم ریشتری گچساران مراجعه کرده‌اند.

مراجعه 16 نفر به مراکز درمانی  در زلزله 5.2 دهم ریشتری گچساران/ شکستگی دست یک نفر

محسن جلیل امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به قوع زلزله 5.2 دهم ریشتری ظهر امروز در مرکز دوگنبدان شهرستان گچساران اظهار کرد: اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای هرگونه کمک و انتقال مصدومان به مراکز درمانی را دارد.

 وی در ادامه با اشاره به مراجعه کنندگان مصدومان زلزله ظهر امروز گچساران به مراکز درمانی گفت: تاکنون 16 نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از مجموع مصدومان مراجعه کننده به مراکز درمانی 15 نفر سرپایی مداوا شده و تنها یک  مورد شکستگی دست رخ داده است که اقدامات درمانی در حال انجام است.

 جلیل ادامه داد: مصدومان مراجعه کننده به مراکز درمانی تنها بر اثر ترس زلزله  مصدوم شده و مصدومیت ناشی از زلزله و ریزش آور نبوده است.

 به گزارش فارس، این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در ۱۴ کیلومتری دوگنبدان در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴۱ کیلومتری سردشت خوزستان، و ۴۴ کیلومتری چرام کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.

این زلزله در بخشهایی از استانهای بوشهر، فارس و خوزستان احساس شد.

انتهای پیام/82031/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول