اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش پزشک پرسپولیس به کرونا داشتن علیپور: حق رسانه ای کردن اسامی را نداریم

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص شایعات مطرح شده در مورد مثبت اعلام شدن تست کرونا برخی اعضای این تیم ارائه کرد.

واکنش پزشک پرسپولیس به کرونا داشتن علیپور: حق رسانه ای کردن اسامی را نداریم

علیرضا حقیقت در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود تست PCR برخی از اعضای تیم پرسپولیس مانند علی‌علیپور مثبت بوده، اظهار داشت: این موضوع را از همان‌هایی بپرسید که عنوان می‌کنند. جواب آزمایش ها را طبق پروتکل به سازمان لیگ اعلام کردیم مثبت و منفی آن را نمی‌توانیم بگوییم اما این مسئله صحت ندارد.

پزشک پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه های دیگر تعداد افراد مثبت شده را رسانه ای کردند، گفت: ما این مساله را به سازمان لیگ اعلام کردیم. نباید آن را رسانه‌ای کنیم و اصلا ممنوع است. چون اسناد مردم محسوب می شود. ما آمار را به سازمان لیگ دادیم و اگر خودشان دوست داشته باشند اعلام می‌کنند.

حقیقت در مورد اینکه آیا تعداد افرادی که تست‌شان مثبت شده به گونه‌ای خواهد بود که جلوی بازی کردن پرسپولیس را بگیرند، عنوان کرد: اگر اینطور بود آیا اجازه می‌دادیم بازیکنان تمرین کنند؟ سلامتی بازیکنان برای ما از همه چیز مهمتر است. هیچ کس در تمرینات شرکت نکرده که تستش مثبت باشد. ما برای همین اینجا هستیم که سلامتی بازیکنان، کادر فنی و خودمان را گارانتی کنیم. مگر می‌شود کسی تستش مثبت باشد و بیاید در تمرینات شرکت کند؟ من به عنوان پزشک با همه آنها سروکار دارم، بحث خانواده‌هایشان مطرح است و ما در قبال این مسئول هستیم. تنها دو تن از عوامل اجرایی بودند که از حضور در تمرینات منع شدند.

وی در مورد اینکه پس با این حساب مشکلی در مجموعه کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس وجود ندارد، گفت: نه، اگر اینطور بود ما اجازه تمرین به آن‌ها نمی دادیم و هیچ کدام از آن‌ها مشکلی ندارند.

حقیقت در مورد تمهیدات پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا هنگام برگزاری تمرینات تیم، اظهار داشت: ما از حدود دو-سه ساعت قبل از شروع تمرینات، نظارت کاملی روی ضدعفونی کردن رختکنو  محل ورود بازیکنان داریم، علائم حیاتی بازیکنان را مورد سنجش قرار می‌دهیم و هنگام تمرین هم نظارت کاملی داریم تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

پزشک پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای ضدعفونی کردن چمن زمین تمرین از مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌کنند، عنوان کرد: نه، ما برای چمن از مواد ضدعفونی کننده استفاده نمی‌کنیم چون چمن معمولاً آفتاب می‌خورد مشکلی ندارد و اگر ویروسی وجود داشته باشد با اشعه خورشید از بین می‌رود.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول