اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شفافیت در دستور کار شهردار جدید شهرکرد/ از اعلام اموال شخصی تا انتشار جزییات قراردادها

شهردار جدید شهرکرد شفافیت را یکی از اولویت‌های کاری خود دانست و ضمن اعلام جزییات اموال خود، گفت: از این پس جزییات تمام قراردادهای شهرداری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

شفافیت در دستور کار شهردار جدید شهرکرد/ از اعلام اموال شخصی تا انتشار جزییات قراردادها

بهادر عبدالغنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص توجه مدیریت جدید شهرداری به اصل شفافیت، گفت: یکی از معضلات در مجموعه‌های مختلف عدم شفافیت است که در جای خود ممکن است موجب آسیب زدن به اعتماد عمومی یا کمک به نشر شایعات می‌شود.

شهردار شهرکرد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص افشای جزییات اطلاعات مربوط به قراردادهای شهرداری، قول داد: از ابتدای شروع به کارم در شهرداری به معاونت خدمات ماموریت دادم جزییات تمام قراردادهای منعقد شده را مجددا بررسی و برای من ارسال کند؛ ما قراردادها را از پول مردم پرداخت می‌کنیم و موظف هستیم هم دقت کنیم و هم به مردم گزارش دهیم.

وی افزود: در پاسخ به سؤال شما بنده قول می‌دهم از این پس جزئیات تمام قراردادهای منقعد شده در شهرداری را در اختیار رسانه‌ها و سایت شهرداری قرار دهم تا شهروندان به عنوان ولی نعمتان ما بر کار ما نظارت داشته باشند.

عبدالغنی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص شفافیت زندگی خود نیز توضیح داد: بنده از این سؤال شما استقبال می‌کنم و از همین تریبون لیست دارایی‌های خود را اعلام می‌کنم، بنده در خیابان شریعتی که یک ساختمان دو طبقه دارم که حدود نصف آن متعلق به مادرم و نصف دیگر را خودم مالک هستم.

وی در خصوص سایر اموالش اینگونه توضیح داد: حقوق ماهیانه من حدود 9 میلیون تومان است و یک خودروی سمند دارم و اضافه کنم یک زمین در منطقه کوره پزخانه نیز با خواهران و برادرانم داریم که موروثی است و هنوز تعیین تکلیف نشده است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول