اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید معاون عمرانی استاندار از روستاهای شهرستان بویراحمد و بزرگ ترین مجتمع ورزشی جنوب کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسوولان استانی از روستاهای گنجه ای کهنه، جدول غوره مختار و مجتمع فرهنگی ورزشی آزادی یاسوج بازدید کرد.

بازدید معاون عمرانی استاندار از روستاهای شهرستان بویراحمد و بزرگ ترین مجتمع ورزشی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرماندار بویراحمد، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل دفتر روستایی استانداری، مدیرکل راهداری، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل بنیاد مسکن و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان عزیز فیلی را در این بازدیدها همراهی کردند.


فیلی در بازدید از مجتمع تفریحی، ورزشی و اقامتی آزادی باقری با اشاره به اینکه این پروژه در سال ۱۳۸۷ کلنگ‌زنی شد، اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان تسهیلات به این پروژه پرداخت شده است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: در خرداد ماه امسال و با حضور یک مقام کشوری این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مجتمع تفریحی ورزشی آزادی در زیربنای چهارده هزار و ۸۵۰ متر مربع بنا شده است، عنوان کرد: این مجتمع به عنوان بزرگ ترین مجتمع جنوب کشور خواهد بود.

فیلی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این مجتمع زمینه اشتغال ۱۶۰ نفر ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این مجموعه کار بزرگی در استان است، عنوان کرد: مجموعه ورزش و جوانان و میراث فرهنگی با سرمایه‌گذار طرح، همکاری لازم را داشته باشند.

فیلی همچنین از ۲ روستای شهرستان بویراحمد نیز بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این بازدیدها در خصوص مشکلات روستای جدول غوره مختار، گفت: پیشنهاد می‌شود با توجه به سرانه جمعیت، طرح هادی این روستا بازنگری شود.   

فیلی با اشاره به مشکل آب شرب مردم روستا و سایر مشکلات مطرح شده، گفت: مقرر شد در نشست های تخصصی جهت رفع این مشکلات اقدام شود.

وی همچنین در بازدید میدانی و در جمع مردم روستای گنجه‌ای کهنه، ابراز کرد: مشکلات مربوط به بهسازی معابر، جمع آوری زباله و آب شرب این منطقه  در نشست تخصصی و با حضور دستگاه های اجرایی بررسی و تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

فیلی بیان کرد: حوزه روستایی استانداری و فرمانداری نسبت به تامین ماشین آلات لازم برای رفع مشکل حمل زباله مردم روستا اقدامات لازم را انجام دهند و مدیرکل راهداری نیز برای تسطیح راه‌های این روستا کمک کند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول