اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رونمایی از اولین نرم افزار جامعه کوهنوردی ایران در خارگ

ریئس هیأت کوه نوردی جزیره خارک گفت : اولین اپیلکیشن اختصاصی جامعه کوهنوردی ایران رونمایی شد

رونمایی از اولین نرم افزار جامعه کوهنوردی ایران در خارگ

محمد رضا دشتی‌زاده در حاشیه مراسم رونمایی از نرم افزار کوه مارت  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره خارگ اظهار داشت:  فعالیت‌های این نرم افزار بستر مناسبی برای خرید و فروش بدون واسطه فراهم شده است، یکی از بارزترین قسمت‌های این نرم افزار هواشناسی آنلاین قله‌های ایران است، که از کاربردی‌ترین نیاز جامعه کوهنوردی است.

 رئیس هیأت کوهنوردی جزیره خارگ افزود: تلاش کرده‌ایم در امر تولید این اپلیکیشن  آخرین تکنولوژی روز را در آن لحاظ کنیم، روان بودن،  بهبود مستمر، نصب آسان و اشتراک‌گذاری موثر را از جمله ویژگی‌های این نرم افزار است، همچنین گفتگوی آنلاین بین کاربران از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار می‌باشد.

رئیس هیات کوهنوردی جزیره  خارگ تصریح کرد: هدف از ایجاد این نرم افزار آن است که ابزارهای نوین با هدف فراهم شدن دسترسی سریع ‌و آسان در اختیار جامعه کوهنوردی قرار گیرد.

دشتی زاده ابراز داشت : این نرم افزار امکان جستجوی صوتی آنلاین را برای کاربران فراهم ساخته است.

 دشتی زاده خاطر نشان کرد: در آینده امکانات و قابلیت‌های زیادی به این نرم افزار اضافه خواهد شد و جامعه کوهنوردی را به سمت مجهز شدن به تکنولوژی روز خواهیم برد، یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن ارائه آموزش و انتشار اطلاعات مورد نیاز جامعه کوهنوردی در حوزه‌های مختلف برای رسیدن به یک فعالیت سالم و سعادتمند و همچنین توجه خاص به بالابردن سطح کیفی ارتقا علم و اگاهی این دسته از ورزشکاران می‌باشد.

رئیس هیأت کوه نوردی جزیره خارگ یادآور شد: در فاز اول اپلیکیشن را برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و کاربرانی که دارای سیستم عامل اندروید هستند‌،میتوانند از سایت اینترنتی کوه مارت به آدرس kohmart.ir  استفاده نمایند و از همه امکانات همانند اپلیکیشن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول