اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نیروهای ترکیه بیش از 30 غیرنظامی را در روستایی در شمال سوریه ربودند

نیروهای ترکیه و مزدوران تروریست آن بیش از 30 غیرنظامی را در روستایی در استان الحسکه ربودند و در چند روستای دیگر بیست هزار هکتار زمین کشاورزی را به آتش کشیدند.

نیروهای ترکیه بیش از 30 غیرنظامی را در روستایی در شمال سوریه ربودند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ترکیه و تروریست‌های تحت حمایت آن ده‌ها غیر نظامی را در روستای «تل حلف» شهر راس العین در شمال غرب الحسکه ربودند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، گروه‌هایی از نیروهای اشغالگر ترکیه و شماری از مزدوران آن با حمله به خانه‌های روستای تلف حلف از توابع شهر راس العین بیش از 30 نفر از اهالی را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

روستای تل حلف که از اکتبر گذشته تحت اشغال نظامیان ترکیه و مزدوران آن است طی ماه‌های گذشته شاهد انفجارهای متعددی بوده که با کشته و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان و همچنین تعدادی از مزدوران ترکیه و وارد آمدن خسارات مالی به اموال عمومی و خصوصی همراه بوده است.

خبرگزارس رسمی سوریه(سانا) همچنین گزارش داد:«گروه‌های تروریستی مورد حمایت ترکیه به جنایات خود علیه مردم در استان الحسکه ادامه می‌دهند و صبح امروز کشتزارهای وسیعی را در چندین روستای تابع تل تمر و ابوراسین در استان الحسکه به آتش کشیدند».

منابع بومی این منطقه گفتند که گروهی از مزدوران ترکیه صبح امروز بیست هزار هکتار از مزارع جو و گندم روستای الداودیه، ملانوری، العریشه، الجمیلیه، عبدالسلام و العزیزیه از توابع شهرهای تل تمر و ابوراسین در استان الحسکه را به آتش کشیدند.

تروریست‌ها پیش از این در نوزدهم ماه جاری هم زمین‌های زراعی روستای ام الکیف، الدرداره و الطویله از توابع شهر تل تمر را به آتش کشیدند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول