اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نخستین رویداد هنری چهل سالگی انقلاب در فارس کلید خورد

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادی سازی خرمشهر، نخستین رویداد هنری ویژه چهل سالگی دفاع مقدس در استان فارس کلید خورد.

نخستین رویداد هنری چهل سالگی انقلاب در فارس کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس  به نقل از حوزه هنری فارس،معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس با بیان اینکه روز سوم خرداد ۲ رویداد هنری که از هفته هنر انقلاب اسلامی آغاز شده بود به ایستگاه آخر رسید، گفت: حوزه هنری فارس با همراهی سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز دو رویداد مهم ادبی هنری را در این هفته کلید زد که نخستین رویداد پویش کتاب نمایش ۲۰ بود و به اجرای نمایشی از برترین کتاب های دفاع مقدس کشور و استان اختصاص داشت.

 عبدالرضا قیصری اظهار داشت: رویداد دیگر مسابقه بزرگ ادبی هنری با عنوان " ... که ایام غم نخواهد ماند" بود که به آثار شاعران و طنزپردازان در سه  بخش طنز و کوته سروده ها و کلیپ های شعرخوانی آنان اختصاص داشت.

وی گفت: این رویدادها که به نوعی نخستین برنامه های با محور دفاع مقدس در عرصه ادب و هنر امسال بود چراغ رویدادهای هنری چهل سالگی دفاع مقدس فارس را روشن کرد از این رو در اختتامیه علاوه بر مسئولان حوزه هنری و شهرداری شیراز، میزبان مسئولانی از دبیرخانه ستاد چهل سالگی دفاع مقدس نیز هستیم.

قیصری یادآور شد: آیین اختتامیه نیز به صورت غیر حضوری است و مراسمی با حضور جمعی از مدعوین در باغ جهان نما برگزار و مشروح برنامه از اپلیکیشن حوزه هنری و صفحات برگزیده فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول