اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست‌ دانشجویان ایرانی از اساتید جهان/ رسانه و صدای مردم فلسطین شوید

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای به 500 استاد دانشگاه برتر جهان با اشاره جنایات رژیم صهیونیستی در دهه‌های گذشته از آنها خواستند در مجامع دانشگاهی یا صفحات مجازی خود رسانه و صدای مردم مظلوم فلسطین باشند.

درخواست‌ دانشجویان ایرانی از اساتید جهان/ رسانه و صدای مردم فلسطین شوید

معین رضیئی دبیر واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: ما با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا، چند ماه اخیر در جهان رقم زده و سبب لغو بسیاری از تجمعات مانند راهپیمایی روز قدس شده، نامه‌ای به زبان انگلیسی خطاب به 500 استاد دانشگاه های برتر جهان و از طریق ایمیل زدیم که در آن به ذکر جنایات رژیم صهیونیستی در هفت دهه گذشته به همراه تبین طرح معامله قرن پرداخته شده است.

رضیئی ادامه داد: در این نامه از اساتید درخواست شده در مجامع دانشگاهی ای که تدریس می کنند یا صفحات مجازی شخصی ای که دارند رسانه و صدای مردم مظلوم فلسطین شده و از آن‌ها حکایت کنند.

وی افزود: دلیل مهمی که از بین تمامی اقشار در غرب اساتید دانشگاه را انتخاب کردیم این است، که مبدا همه تحولات در غرب را دانشگاه‌ها می دانیم، دانشگاه‌هایی که تحت اختناق شدید دولت های غربی اجاره برگزاری کوچک ترین برنامه ای در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی داده نمی شود.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: الحمدالله پس از ارسال نامه تاکنون از دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا پاسخی دریافت کرده ایم، که حاضرند با ما همکاری لازم را در مورد مسئله فلسطین داشته باشند.

به گزارش فارس ترجمه فارسی نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شیوع ویروس کرونا چند ماهی است که زندگی  جهانیان را وارد قرنطینه و محاصره  کرده است تجربه   قرنطینه برای مردم جهان  بسیار سخت و تلخ است اما ده ها سال پیش از شیوع کووید 19 مردم مظلوم فلسطین در محاصره و قرنطینه اجباری ساخته شده توسط رژیمی انسان کش هستند.

نتیجه این محاصره و قرنطینه تاکنون کشته شدن ۴۲ هزار انسان بیگناه فلسطینی در سکوت خبری رسانه‌ها و دولت های مدعی حقوق بشر غربی بوده است.،  ازاین ۴۲ هزار نفر ۹۰۰۰ تای آنها کودکان مظلومی هستند که سلاح های اسرائیلی خواب شیرین شبانه آن‌ها را تبدیل به خوابی ابدی کرده است.

در این سال‌ها رسانه‌های غربی هیچگاه برای مردم تصویر واقعی چهره ی کودکان مظلوم کشته شده توسط اسرائیلی ها را نشان ندادند این سانسور رسانه ای  همچنان ادامه دارد و باعث شده است رژیمی  که تاسیس خود را با زمین ریختن خون مردم  مظلوم  7 دهه قبل آغاز کرد اکنون با طرح معامله قرن  بار دیگر استعمار و استکبار خود را بر مردم  فلسطین تحمیل کند.

اکنون در آستانه روز جهانی قدس روز فریاد ملت‌های آزاده جهان علیه ظلم ستم مستکبران قرار داریم. روز قدس متعلق تنها به ملت فلسطین نیست بلکه این  متعلق به تمامی مستضعفین و آزادگان جهان است در آستانه این روز بزرگ شما اساتید دانشگاه را  مخاطب خود قرار می‌دهیم.

به این دلیل که مبداء همه تحولات جهانی  را دانشگاه‌ها می‌دانیم دانشگاه‌هایی که رسالت اصلی اش پرورش انسان‌های مفید برای جامعه جهانی می‌باشد، ما جوانان فعال در انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایران از شما درخواست داریم  در روز قدس فریاد ملت مظلوم فلسطین در جامعه دانشگاهی خود شوید.

شما می توانید با تبیین چهره واقعی رژیم اسرائیل در مجامع دانشگاهی و آکادمیک سانسور رسانه های غربی را بی اثر کنید و با گرفتن عکس از خود همراه پرچم فلسطین و  نشر آن در صفحات شخصی خود داخل توییتر  همراه با هشتگ #مرگ_بر_اسرائیل از این ملت ستمدیده حمایت کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول