اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

افزایش 3 رقمی آمار تلفات کرونا در آمریکا

بنابر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تعداد کل قربانیان کرونا در آمریکا در 24 ساعت گذشته با افزایش 633 موردی که به نسبت روزهای قبل کم‌تر است، به بیش از 97 هزار و 500 نفر رسید.

افزایش 3 رقمی آمار تلفات کرونا در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنابر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در شبانه‌روز گذشته ۶۳۳ مورد جدید به تعداد فوتی‌های کرونا در آمریکا افزوده شد. با این حساب، تعداد کل قربانیان این کشور بر اثر این بیماری به ۹۷ هزار و ۶۸۶ نفر رسید. همچنین بنابر اعلام این دانشگاه، ۲۰ هزار و ۶۳۴ مورد به تعداد مبتلایان اضافه شد تا تعداد کل موارد ابتلا در آمریکا به یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۸۵ نفر برسد.

آمریکا هم در موارد ابتلا و هم در تعداد قربانی در جایگاه نخست کشورهای درگیر جهان قرار دارد. بعد از آمریکا، برزیل بالاترین تعداد موارد ابتلا را دارد. آمار ابتلای این کشور ۳۶۳ هزار و ۲۱۱ نفر است. واشنگتن اعلام کرده هر کسی که در ۱۴ روز گذشته در برزیل بوده، اجازه ورود به خاک آمریکا را ندارد.

دانشگاه جانز هاپکینز تعداد کل موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان را بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد که از این میان تاکنون دست‌کم ۳۴۵ هزار نفر جان باخته‌اند.

پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، تعداد موارد ابتلا در آمریکا را یک میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۳۶ نفر و تلفات این کشور را ۹۹ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام کرده است.

همچنین بنابر اعلام این پایگاه تعداد کل مبتلایان به کرونا در جهان رقم ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را رد کرد. از این میان بیش از ۳۴۶ هزار نفر جان باخته و بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول