اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیرانی که دارایی‌های خود را اعلام نمی‌کنند «استعفا» بدهند/ قطع همکاری با مدیران متخلف

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه مدیرانی که دارایی‌های خود را اعلام نمی‌کنند استعفا بدهند، تصریح کرد: یکی از شروط ما برای مسؤولیت در بدنه سازمان منطقه آزاد قشم این است که بایستی مدیران و یا معاونان، پیش از پذیرفتن پست و سمت، دارایی‌های خود را اعلام کنند.

مدیرانی که دارایی‌های خود را اعلام نمی‌کنند «استعفا» بدهند/ قطع همکاری با مدیران متخلف

حمیدرضا مؤمنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس در بندرعباس ضمن تبریک به‌مناسبت عید سعید فطر اظهار داشت: خط قرمز ما تخلف در سازمان است و به هیچ عنوان تخلفی در منطقه آزاد قشم پذیرفته نیست و با فرد متخلف در هر جایگاهی که باشد به بدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد و قطع همکاری می‌شود.

وی افزود: یکی از شروط ما برای مسؤولیت در بدنه سازمان منطقه آزاد قشم این است که بایستی مدیران و یا معاونان، پیش از پذیرفتن پست و سمت، دارایی‌های خود را اعلام کنند. اگر مدیری قادر به اعلام دارایی‌هایش نیست قطعأ با او همکاری نخواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه تصریح کرد: هر مدیری که در سیستم در حال فعالیت است به هر دلیلی قادر به اعلام دارایی‌های خود نیست بهتر است استعفا بدهد و برود چراکه این موضوع الزام سیستم مدیرتی ماست و شفاف‌سازی جزو وظائف این سازمان است.

مؤمنی عنوان داشت: تا پایان مهرماه بیش ار 90 درصد سازمان مکانیزه خواهد شد و در این خصوص معاونان، مشاورین و پیمانکاران به‌شدت در حال پیگیری این موضوع هستند و به لطف خدا در آینده، فضا به سمتی خواهد رفت که به‌عنوان یک سازمان پاسخ‌گو و سالم مطرح خواهیم شد.

وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی از دیگر اقدامات این سازمان است و تنها به‌دنبال نصب پوستر، تبلیغات و اعلام شرح وظائف در فضای اداری نیستیم و اعتقاد داریم تکریم ارباب رجوع به شکل واقعی در سازمان اجرا شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از شهروندان و قشموندان و تمامی کسانی که به نوعی با سازمان در ارتباط هستند در خواست کرد که چنانچه شاهد هرگونه ضعفی در بدنه سازمان هستند و یا احساس می‌کنند که برخی از فعالیت‌ها از مسیر خود خارج است به این سازمان اعلام نمایند و ما نیز با دیده منت می‌پذیرم و قطعأ نتیجه پیگیری‌ها نیز به مردم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول