اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ادامه آتش سوزی در دهرود دشتستان/ درخواست امداد هوایی برای اطفای حریق

رئیس منابع طبیعی شهرستان دشتستان افزود: به دلیل حجم زیاد آتش و شرایط کوهستانی بودن منطقه، تلاش‌های مسؤولان و نیروهای مردمی در منطقه قادر نتوانسته تا کنون این حریق را مهار کند و احتیاج مبرم به امداد هوایی است.

ادامه آتش سوزی در دهرود دشتستان/ درخواست امداد هوایی برای اطفای حریق

رضا نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان درباره  آتش سوزی در منطقه کلری دهرود علیا شهرستان دشتستان اظهار داشت: با توجه به اینکه جمعه تقریبا ساعت ۱۸ عصر آتش سوزی در منطقه کلری دهرود علیا شهرستان دشتستان شروع شده است و بعد از سه بار مهار آتش سوزی اما به دلیل وزش باد شدید از امروز مجدد شروع شده است.

رئیس منابع طبیعی شهرستان دشتستان افزود: به دلیل حجم زیاد آتش و شرایط کوهستانی بودن منطقه تلاش‌های شورای اسلامی و دهداری و شهرداری دهرود سفلی و علیا، نیروهای مقاومت بسیج ۲۲ بهمن تنگ ارم، شهرداری تنگ ارم، فرمانداری دشتستان، شورای اسلامی پل جورک، منابع طبیعی شهرستانهای، بوشهر،گناوه، دیلم و تنگستان، نیروهای  مردمی و عشایر در منطقه قادر به مهار آتش نیست و احتیاج مبرم به امداد هوایی است.

نیکنام ابراز داشت : این حادثه می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به پوشش جنگلی و مرتعی و جمعیت حیات وحش موارد کند.

رییس منابع طبیعی شهرستان دشتستان اظهار داشت: آسیب جدی به پوشش علفی، درختان بنه و بادام کوهی، گونه‌های مختلفی در مسیر قرار دارند وارد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول