اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاکید بر برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه رامسر

نماینده مجلس شورای اسلامی در رامسر، تنکابن عباس آباد با بیان اینکه قرار بود از کوه‌های البرز نیز عبور کرده و از ظرفیت‌های آن سوی مرز هم استفاده کنیم، گفت: می‌توانیم از دریای مازندران که نعمت بزرگی است استفاده کنیم و از طرفیت‌های آن سوی مرز دریایی برای تقابل کشاورزی، صنعت و سایر بهره ببریم.

تاکید بر برقراری پروازهای داخلی و خارجی از  فرودگاه رامسر

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سید شمس‌الدین حسینی  منتخب مردم رامسر مجلس شورای اسلامی در رامسر، تنکابن، عباس آباد پیش از ظهر امروز در آیین توسعه باند جدید فرودگاه رامسر گفت: پس از حدود ۱۱ سال مشقت وسختی این فرصت برای غرب مازندران فراهم شد که بحث اصلی آن برداشتن محدودیت‌ها بود که حتی مهم‌تر و دشوارتر از اعتبارات بود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان  مور بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار کرد: پروژه ۴ وزیر را به خود دید و از سال ۸۸ تا ۹۲ پروژه پیشرفت خوبی داشت،  اما بعد آن  تعطیل شد.

منتخب مردم  رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با استاندار و بعد از آن وزیر راه و شهرسازی شدن  آقای اسلامی دوباره پروژه آغاز به کار کرد و به اینجا رسید، تأکید کرد: توسعه مازندران مشروط به توسعه زیرساخت است که امیدواریم با همتی دوباره پروژه‌های کمربندی شهرستان، تکمیل باند و تجهیز ناوبری نیز تکمیل شوند.

وی ادامه داد: می‌توانیم از دریای مازندران که نعمت بزرگی است استفاده کنیم و از طرفیت‌های آن سوی مرز دریایی برای تقابل کشاورزی، صنعت و سایر بهره ببریم.

حسینی با اشاره به اینکه همچنین قرار بود از کوه‌های البرز نیز عبور کرده و از ظرفیت‌های آن سوی مرز هم استفاده کنیم، خاطر‌نشان کرد: این پیشرفت‌ها باید متناسب با پتانسیل‌های شهرستان باشد، اما رفاه مردم منطقه در اولویت است همان‌طور که توسعه گردشگری و کشاوری و غیره مهم است.


احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران  نیز در این آیین با اشاره به اینکه برای انجام پروژ‌ه‌ها براساس هدف‌گذاری‌ها پیش رفتیم و تنها با توجه به شرایط برنامه تغییر کرد، گفت: با فراهم کردن بسترها و زیرساخت‌ها به دنبال آن بخش‌های دیگر کشاوزی، گردشگری و سایر توسعه یافته و موجب پیشرفت همه جوانب خواهد شد.

وی اظهار کرد: در گذشته استان مازندران امکانات ملی داده و اعتبار محلی دریافت کرده، اما در بحث فرودگاه و راه اعتبارات ملی دریافت کرد و بیشتر پیشرفت‌ها که نمونه آن فرودگاه رامسر و راه مرزن‌آباد به است و قرار بود دیروز افتتاح شود از اعتبارات و توجه ملی برخوردار بودند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه آزاد‌راه و کنارگذر غرب مازندران از پروژه‌های مهم است، گفت: ترافیک زندگی را برای مردم سخت کرده است.

حسین‌زادگان ادامه داد: مطالبه‌گری غرب مازندران در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت پروژه‌های دیگر استان باشیم و رسانه‌ها نیز باید ما را بدون حواشی نقد کنند.

وی که به تلاش همه مسؤولان در زمان خود با شرایط و نوسانات مختلف اشاره کرد، اظهار کرد:  امیدواریم در ادامه نیز با تلاش‌های مسؤولان به انتظارات مردم پاسخ داده شده تا افزایش رضایت‌مندی مردم را داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول