اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ارسال بیش از 450 اثر به جشنواره تجلی وفاق

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران گفت: تا امروز بیش از 450 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره تجلی وفاق ارسال‌ شده است.

ارسال بیش از 450 اثر به جشنواره

محمد عباسپور در گفت و گو با خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره "تجلی وفاق" (جشنواره خدمت) در راستای تجلیل از زحمات کادر درمانی کشور، اظهار کرد: این جشنواره گامی بلند در راستای حمایت از آثار ادبی و هنری با موضوع مدافعان سلامت است.

وی افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در سطح کشور، اقدامات پیشگیرانه و درمانی توسط کادر بهداشت و درمان کشور انجام شد و خادمین شهدا استان در قالب گروه‌های جهادی در مقابله با این ویروس منحوس وارد عمل شدند.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران بابیان اینکه کمیته خادمین شهدا استان مازندران در حوزه ضدعفونی معابر، محلات و بیمارستان‌ها، تهیه و تولید ماسک، دستکش و گان بهداشتی همچنین کمک به کادر بهداشتی اقدامات مقابله‌ای را انجام دادند، افزود: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی همچنین اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی این بیماری از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

این مسؤول ادامه داد: امروز در جهت تأکید و فرمان مقام معظم رهبری برای ثبت حماسه‌آفرینی‌های مدافعان سلامت قرارگاه مرکزی راهیان نور از اسفندماه سال ۹۸ اقدام به برگزاری جشنواره ملی تجلی وفاق کرده است.

عباسپور با اشاره به اینکه این جشنواره در رشته‌های هنری فیلم، عکس، مستند، خاطره، دل نوشته، پوستر، موشن‌گرافیک، پادکست و... برگزار می‌شود، اظهار کرد: خردادماه، آخرین فرصت ارسال آثار به این جشنواره است و با اعلام عادی شدن اوضاع توسط ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کشور و داوری آثار ارسال‌شده، اختتامیه این جشنواره با تجلیل از برگزیدگانش برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی رایج سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران به نشانی KOOLEBAR_IR  یا سایت سازمان اردویی به نشانی ORDO-MAZ.IR ارسال کنند.

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: تا امروز بیش از 450 اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال‌شده است.

انتهای پیام/86036/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول