اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی خوزستان برای آبرسانی به غیزانیه


مجمع جهادگران استان خوزستان در واکنش مشکلاب بی آبی در غیزانیه طی بیانیه ای آمادگی گروه های جهادی برای آبرسانی به مردم محروم این منطقه را اعلام داشت.

اعلام آمادگی گروه‌های جهادی خوزستان برای آبرسانی به غیزانیه


به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،مجمع جهادگران استان خوزستان در واکنش مشکلاب بی آبی در غیزانیه طی بیانیه ای آمادگی گروه های جهادی برای آبرسانی به مردم محروم این منطقه را اعلام داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

با عمل کار برآید به عکس یادگاری نیست...

گویی قضیه خوزستان و بحران های پی در پی اش نمی خواهد فرجامی داشته باشد یا نمی
خواهند و یا اینکه نمی توانند. قصه، قصه ی لیبرال هایی است که در هر مقطع زمانی، بوسیله سوءاستفاده از موج احساسات مردمی مدیریت کلان کشور را با وعده و وعیدهای آنچنانی بعهده گرفتند و در آخر کار با بهانه واهی اختیاراتمان کم است.

دولت های قبلی ویران کرده اند و خلاصه از این دست اباطیل قصد فرار از موضوع را گزیر و چاره یافته اند، آخر سر آنچه میماند نارضایتی مردم  و ورود جریان انقلابی و جهادی به قضیه است و این روال کار چندسال اخیر دست اندرکاران اجرایی کشور شده است.

لیکن خدا رو شکر، آنچه از برآیند عملکرد جرگه ی غربزده در این تلاطم و بحران ها برای حرکت و جریان خودجوش جهادی به ارمغان آمد دیدگاه حل مسئله و مدیریت بحران کشور بود.

گروههای جهادی بحران هایی مانند کم آبی، آبگرفتگی، سیل، زلزله و... در خوزستان را با همت و تفکر انقلابی و نگاه انسان دوستانه و خداپسندانه با موفقیت پشت سرگذاشتند و کارایی لازم الوجود بودن و اثربخشی تشکیلات اجرایی جهادی در سطوح کلان مدیریتی را به اثبات و اذعان همگان رساندند. هرچند اسناد بالادستی آن به وضوح در سخنان و اوامر مقام معظم رهبری (مدظله) خطاب به جهادگران و مسئولین با کثرث و تعدد موجود می باشد.

چند روزی است که صدای العطش مردم انقلابی، غیور و مستضعف غیزانیه در شرق اهواز بلند شده منطقه ای با وجود ۸۳ روستا و بالغ بر 30 هزار نفر جمعیت، غوغایی که از سال ۹۵ تاکنون با تحمل رنج ها و سختی های ناشی از بی آبی با وعده و وعیدهای کت و شلوارهای سیاسی و عکس های یادگاریشان با اهالی تا کنون مسکوت مانده، قطعا مردم خوزستان با نجابت ترین مردم دنیا هستند تحمل این قضیه که روستایی در ۳۰ کیلومتری پرآب ترین رودخانه کشور از ابتدایی ترین نیاز انسانی بی بهره باشد آن هم در گرمای بالای ۶۰ درجه تابستان، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

انصاف داشته باشید و یک لحظه خودو خانواده تان را بجای مردم غیزانیه فرض کنید.

آقایان لیبرال، آقایانی که از مدیریت کشور فقط سودای آن را در سر دارید اگر امکان اجرای آبرسانی به  این منطقه برایتان سهمگین است و برایتان میسر نمی باشد درصورت اعلان رسمی، گروههای جهادی خوزستان با آمادگی کامل فنی، نقشه برداری و اجرایی مهیای انجام این پروژه براحتی هرچه تمام تر هستند.

لازم به ذکر است اجرای این طرح به نسبت انجام پروژه های بسیار بزرگ در مناطق صعب العبور و کوهستانی مانند روستاهای سرتنگ فالح، احمدفداله، شهیون، تلخاب و... که توسط گروههای جهادی انجام شده، امری بسیار آسان و سهل الوصول است

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول