اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

احتمال فروش گریژمان، دمبله یا کوتینیو برای خرید ستاره اینترمیلان

بارسلونا برای خرید مارتینز از اینترمیلان احتمال دارد به علت مشکلات مالی یکی از ستاره های گران قیمت خود را به فروش رساند.

احتمال فروش گریژمان، دمبله یا کوتینیو برای خرید ستاره اینترمیلان

به گزارش خبرگزاری فارس، موضوع خرید لائوتارو مارتینز مدت هاست به تیتر اول رسانه های اروپایی در خصوص باشگاه بارسلونا بدل شده است.

این باشگاه قصد دارد برای جانشینی لوئیس سوارس، از ستاره آرژانتینی که این فصل درخشان ظاهر شده است استفاده کند.

حال سایت گل در گزارشی جالب از یک پاکسازی در نیوکمپ به دلیل مسائل مالی سخن گفت. این رسانه مدعی شد به دلیل مشکلات اقتصادی که با موضوعیت کرونا بسیار شدیدتر و بحرانی شده است، بارسلونا برای خرید ستاره اینترمیلان مجبور به فروش ستاره های بزرگ خود خواهد بود.

بارسایی ها برای خرید لائوتارو مارتینز مجبور به پرداخت بند جداسازی او هستند. این مبلغ 111 میلیون یورو بوده و به همین دلیل باشگاه بارسا تصمیم گرفت که یکی از بازیکنان خود را وارد معامله کند.

نلسون سمدو، آرتور ملو و آرتورو ویدال گزینه های اصلی بارسلونا برای این معامله هستند. البته ملو از ماندن در نیوکمپ صحبت کرده و در روزهای اخیر رفتن ویدال کم رنگ تر شده است.

به نقل از گل، باشگاه بارسلونا برنامه اش این است که سمدو را با ژائو کانسلو در منچسترسیتی معاوضه کند و پس از آن از اینترمیلان بخواهد که مبلغ مارتینز را کاهش دهد.

از طرفی دیگر موضوع تمدید قرارداد در ترکیب فعلی بارسلونا نیز بسیار اهمیت دارد. باشگاه نیز برای تمدید با مارک آندره تراشتگن، فرانکی دی یونگ و لئو مسی به توافق رسیده و باید حقوق آنها را افزایش دهد.

از طرفی خرید مارتینز و تمدید با ستاره های بسیار تاثیرگذار در اولویت است، از طرف دیگر مشکلات اقتصادی دامن همه تیم ها من جمله بارسلونا را گرفته است.

همین عامل باعث شده تا گزارشگر سایت گل از یک پروژه فروش بازیکنان بزرگ سخن بگوید. بازیکنانی چون دمبله، گریژمان و کوتینیو که تاثیر زیادی در ترکیب بارسا ندارند و حقوق دریافتی آنها نیز بسیار زیاد است.

به همین دلیل بارسلونا به پیشنهادهای خوبی که از سوی باشگاه های دیگر برسد گوش خواهد کرد.

گزینه اصلی رفتن کوتینیو بوده که این فصل نیز به بایرن مونیخ قرض داده شد. وی مورد پسند آلمانی ها هم قرار نگرفته و آینده مبهمی دارد. به نظر بارسلونا اگر پیشنهاد خوبی در خصوص ستاره برزیلی به دستش برسد وی را زودتر از 2 گزینه فوق به فروش می رساند.

هنوز پیشنهادی برای دمبله یا گریژمان نرسیده ولی به نظر می رسد بارسلونا اولویت متفاوتی دارد و علاقه مند است که مارتینز و نیمار را خریداری کند. به همین دلیل پروژه رفتن این ستاره های تا تابستان 2021 بعید به نظر نمی رسد تا شرایط حضور این 2 ستاره فراهم گردد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول