اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تخریب 9 دپو سوخت قاچاق و توقیف 4دستگاه تریلی تانکردار در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: طی هفته گذشته ضمن شناسایی و تخریب 9 دپو سوخت،4دستگاه تریلی تانکر دار توقیف و 5 عدد باک اضافی خودروهای سنگین حذف شد.

تخریب 9 دپو سوخت قاچاق و توقیف 4دستگاه تریلی تانکردار در سیستان و بلوچستان

سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان قتل 2 مرد جوان در شهرستان زاهدان پس از یک سال فرار به دام افتادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در پی قتل 2مرد جوان در بیست و چهارم خردادماه سال گذشته در بلوار رسالت شهر زاهدان بلافاصله تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد 2 جوان موتورسوار با یک قبضه اسحله شکاری ساچمه زن به سوی 2 جوان 29 ساله به نام های پرویز و احمد که در کنار بلوار نشسته بودند تیراندازی و از صحنه جنایت متواری شده اند.

سردار قنبری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از کمترین سرنخ های بجامانده از عاملان این جنایت تحقیقات گسترده ای را آغاز و یکی از متهمان را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به متواری بودن متهم تحقیقات به کندی پیش می رفت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفای او در یکی از روستاهای حاشیه شهر زاهدان بدست آمد.
 کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پس از هماهنگی های لازم قضائی صبح روز گذشته متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده به قتل با همدستی یکی از دوستانش در پی اختلافات قبلی اعتراف که در تحقیقات تکمیلی مشخص شد همدست متهم 2 ماه پس از جنایت به علت بیماری فوت کرده است.

وی خاطر نشان کرد: متهم به قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول