اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

علی‌اصغر مجرد: پیشنهادات خارجی داشتم اما کرونا بود / سرمربی تیم ملی والیبال مشخص نشده!

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به پیوستن به تیم سپاهان گفت: پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی داشتم اما مسائل مالی و شیوع کرونا مانع از رفتن به این تیم‌ها شد.

علی‌اصغر مجرد: پیشنهادات خارجی داشتم اما کرونا بود / سرمربی تیم ملی والیبال مشخص نشده!

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اصغر مجرد ازجمله بازیکنان به نام و خوش آتیه تیم ملی کشورمان از خراسان شمالی است که این روزها خبر پیوستن وی به تیم والیبال سپاهان اصفهان در رسانه‌های مختلف منتشرشده است.

مجرد در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به دلایل پیوستن به تیم سپاهان اصفهان اظهار کرد: تیم سپاهان ازجمله باشگاه‌های ورزشی بزرگ کشور است و شرایط موجود در این باشگاه باعث رغبت هر بازیکنی برای پیوستن به این تیم می‌شود.

 

وی، سرمربی گری رحمان محمدی راد را از دیگر دلایل عضویت در این باشگاه عنوان کرد و گفت: این فرد ازجمله بهترین مربیان ایرانی والیبال در کشور است که می‌تواند به جایگاه‌هایی بالاتر ازآنچه که هست دست پیدا کند.

این بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به اینکه قرارداد یکساله وی با تیم ورامین به‌پایان رسیده بود، افزود: تیم سپاهان برای دومین سال در لیگ برتر والیبال حضور دارد و شرایط، امکانات و کادر فنی خوبی را به همراه خوددارند.

وی لیگ برتر والیبال کشور را سخت‌تر از گذشته بیان و خاطرنشان کرد: تیم‌های خوبی در لیگ برتر والیبال امسال حضور دارند و به‌سختی می‌توان پیش‌بینی نهایی برای رده‌بندی آنها را انجام داد.

مجرد همچنین از عدم تعیین وضعیت سرمربی تیم ملی والیبال کشور نیز خبر داد و گفت: اگر لیگ برتر خوبی را در کشور داشته باشیم و سطح مسابقات بالا باشد، قطعاً تیم ملی می‌تواند پشتوانه‌های خوبی را از لیگ جذب کند و کیفیت کار در تیم ملی نیز بالاتر برود.

وی با اشاره به اعلام آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور از شهریورماه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، به‌صورت انفرادی و با کمک‌های مربی بدنساز در حال تمرین و ارتقا آمادگی بدنی خود هستم.

مجرد در انتها درباره پیشنهادات تیم‌های خارجی نیز گفت: بسیاری از محافل عنوان‌شده که پیشنهادی از تیم‌های خارجی نداشتم، اما این‌طور نیست بلکه پیشنهاداتی بود اما برخی مسائل مالی و همچنین شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف باعث شد تا از رفتن به تیم‌های خارجی در این شرایط صرف‌نظر کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول