اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امدادرسانی به ۲ مفقودی در کوهستان‌های استان سمنان+ تصاویر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی به دو نفر مفقودی در کوهستان‌های این استان با تلاش نجاتگران هلال‌احمر خبر داد.

امدادرسانی به ۲ مفقودی در کوهستان‌های استان سمنان+ تصاویر

مظفر محمدخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مفقودی یک نفر در کوهستان به مرکز عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اعلام شد و نجاتگران این جمعیت به‌سرعت خود را برای نجات فرد مفقود، به محل وقوع حادثه رساندند.

وی بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ۳۵ محور دامغان به شاهرود و در فرعی ارتفاعات روستای مؤمن‌آباد رخ داد و امدادگران پایگاه نعیم‌آباد در شرق استان سمنان به یاری فرد مفقود شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شب گذشته به جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اعلام شد و سه نفر از نجاتگران این جمعیت درنهایت در حدود ساعت ۲۳ و ۵۲ دقیقه شب توانستند فرد حادثه‌دیده را پیدا کرده و او را نجات دهند.

محمدخانی همچنین از مفقودی یک نفر دیگر در کوهستان‌های مناطق شمالی استان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه در کیلومتر ۳۵ محور شهمیرزاد- فولاد محله و در منطقه سیاه‌رودبار در روستای کلیم رخ داد.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه عصر روز گذشته به مرکز عملیات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اعلام شد و چهار نفر از امدادگران این جمعیت را به محل وقوع حادثه کشاند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: در این حادثه که ساعت دو و 30 دقیقه نیمه‌شب گذشته به پایان رسید، به یک نفر امدادرسانی شد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول