اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

استخر و سینماها بسته است

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از عدم بازگشایی و فعالیت استخرها, سینماها و ورزش های تجمعی در محیط های بسته خبر داد.

استخر و سینماها بسته است

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین جزئیات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اعلام کرد: بر اساس آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعداد زیادی از اصناف فعالیت خود را از امروز آغاز کردند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: تعدادی از اصناف که پرخطر محسوب می شدند هنوز هم بسته بوده و اجازه فعالیت ندارند; استخرها, سینماها و مراکز ماساژ از این جمله اند.

سرهنگ مرادی در مورد بازگشایی اماکن ورزشی اعلام کرد: ورزش هایی که به صورت تجمعی در محیط بسته انجام می‌شوند اجازه فعالیت ندارند; مثل: بسکتبال, شنا و ...; همچنین تعدادی از ورزش هایی که به صورت رو در رو و دو نفره است نیز فعلا برگزار نمی شود مانند کشتی.

وی درباره چگونگی فعالیت باشگاه های بدنسازی گفت: این دسته از ورزش ها که به صورت انفرادی انجام می شودمنعی نداشته و فعالیت شان آغاز شده است.

سرهنگ مرادی به فعالیت قهوه خانه ها و کافی شاپ ها اشاره و خاطرنشان کرد: فعالیت این دسته از اصناف نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی امکانپذیر بوده و سرو قلیان ممنوع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول