اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان کردستانی

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از توزیع چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان استان کردستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان کردستانی

نورعلی خزاعی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از سنندج اظهار کرد: در راستای اجرای پویش مردمی به توان ما در ابتدای سالجاری شورای هیئات مذهبی برای مقابله با ویروس کرونا اقدامات گسترده‌ای در سطح استان انجام داد.

وی افزود: جذب کمک خیرین، توزیع مواد بهداشتی و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهر و همچنین ضدعفونی محلات و معابر عمومی از جمله اقامات شورای هیئات مذهبی استان کردستان بود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان رزمایش همدلی و مواسات در سطح استان اجرا شد و براساس آن با کمک خیرین، ستاد عتبات عالیات و کمک‌های نقدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زمینه تهیه بسته‌های فرهنگی و معیشتی فراهم و با همت و تلاش هیئات مذهبی استان در سطح شهر و روستاها توزیع شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی با کمک هیئات مذهبی استان توزیع شد.

برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار سلامت در کردستان

خزاعی هیئات مذهبی را صحنه‌گردانان عاشورا و سررشته مجالس و مراسم دانست و گفت: این هیئات به دست مردم اداره می‌شوند و با کمک این مردم در ایام شیوع ویروس کرونا شبانه‌روز با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار سلامت تلاش شد.

وی اضافه کرد: در استان کردستان 24 ایستگاه ثابت و سیار در سطح شهر و روستاهای استان راه‌اندازی شد که این ایستگاه‌ها اقدام به ضدعفونی محلات و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش می‌کردند.

توزیع 16 هزار پرس غذای گرم در کردستان

وی همچنین از  توزیع بیش از ۱۶ هزار پرس غذای گرم افطاری در حاشیه شهرها و روستاها خبر داد و گفت: این اقدام نیز با کمک خیرین و با همکاری هیئات مذهبی استان کردستان در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه در شب‌های قدر انجام شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در پایان از گروه‌های جوان هیئتی استان که به صورت جهادی و شبانه‌روزی فعالیت داشتند تقدیر کرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول