اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پورشیب: امیدوارم شایسته ترین فرد راهی المپیک شود/ در تیم ملی کاراته همه یک هدف مشترک دارند

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم از فرصت بوجود آمده استفاه کنم و یکی از نفرات ایران در المپیک توکیو باشم.

پورشیب: امیدوارم شایسته ترین فرد راهی المپیک شود/ در تیم ملی کاراته همه یک هدف مشترک دارند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، ذبیح الله پورشیب در خصوص اصلاحات فدراسیون جهانی برای مسابقات انتخابی توکیو، اظهار داشت: خدا را شکر که شرایط دوباره مثل قبل شد و شانس مجدد برای کسب سهمیه المپیک را دارم. امیدوارم بتوانم از این فرصت به خوبی استفاه کنم تا جزو نفرات المپیکی کشورمان شوم.

وی افزود: تمامی اعضا تیم ملی در کنار یکدیگر تلاش می‌کنیم تا به یک نتیجه خوب و مشترک در المپیک برسیم، چرا که هدف ما موفقیت تیم ملی کاراته و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در توکیو است.

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اعضای تیم ملی کاراته کنار هم برای یک هدف تلاش می کنند. با شرایط خوبی که در تیم ملی حاکم است، همه دنبال یک رقابت سالم و دوستانه هستند تا در نهایت شایسته ترین فرد راهی المپیک توکیو شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول