اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشد

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشند، گفت: هیئت رئیسه مجلس باید اهل تحلیل، مشورت پذیری و تعامل هدفمند با همه نمایندگان باشند.

رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشد

معین الدین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: رئیس مجلس باید عصاره نیروهای انقلابی و ولایی باشد.

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس و هیئت رئیسه مجلس باید برنامه‌ای مدون برای مدیریت انقلابی کلان داشته باشند، اهل تحلیل، مشورت پذیری و تعامل هدفمند با همه نمایندگان باشد.

وی ادامه داد: مواضع انقلابی داشته باشد و در واقع منویات مقام معظم رهبری را پیگیری و انتظاری که از مجلس دارند را برآورده کرده و سعه صدر بالا داشته باشند.

سعیدی بیان کرد: نمایندگان مجلس عصاره ملت هستند، متاسفانه این چند سال آنگونه که باید نمایندگان به رسالت خود عمل نکرده اند و مجلس از جایگاه خود فاصله گرفته است، وظیفه رئیس مجلس، هیئت رئیسه و تک تک نمایندگان است که متناسب با چشم اندازی که مقام معظم رهبری از مجلس دارند، عمل کنند.

نماینده منتخب مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت‌ها متناسب با شرایط فعلی کشور باشد، اولویت همه ما بحث بهبود معیشت مردم است فرصت‌ها و تهدیدهای نظام بین‌الملل را هم بشناسد و به گونه ای عمل کند در این مجلس که اولین مجلس در گام دوم انقلاب است که الگو باشند.

وی گفت: اینکه رئیس مجلس با رای بالا انتخاب شود از منظر داخلی و خارجی بسیار مهم است، رئیس مجلس سخنگوی مجلس است و شان فرا مجلس را ندارد اما بیانگر وضع مجلس در کلان است و هر چه با رای بالا انتخاب شود وجاهت بهتری دارد.

انتهای پیام/3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول