اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رای بالا به رئیس مجلس، نشانه وحدت در قوه مقننه و عامل اقتدار داخلی و جهانی است

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجالس دهم و یازدهم گفت: انتخاب رئیس مجلس با رای بالا، نشان وحدت و یکپارچگی درون مجلس است که قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه داخلی و جهانی را بالا می‌برد.

رای بالا به رئیس مجلس، نشانه وحدت در قوه مقننه و عامل اقتدار داخلی و جهانی است

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، درباره معیارهای انتخاب رئیس مجلس و هیات رئیسه، اظهار داشت: در معیارهای انتخاب رئیس مجلس، چنین فردی باید دارای تجربه ‌کافی، مسلط، مردمی و از دل مردم، توانمند، مورد اطمینان، دلسوز، مورد وثوق و متعهد، طرفدار عدالت، شجاع و کارآمد باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت صحیح تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند، افزود: اگر مدیریت نباشد در واقع فرصت‌ها و زمان را از دست می‌دهیم، مدیریت صحیح قادر است از تهدید‌ها شرایط مثبت بسازد، چه بسا با عدم مدیریت، فرصت‌های ساخته شده خود را نیز از دست بدهیم.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس یازدهم افزود: انتخاب رئیس مجلس با رأی بالا اقتدار کشور را نشان می‌دهد؛ هرچند بر حسب قانون هر چی رای آورده شود همان مدنظر قرار خواهد گرفت.

حسینی‌کیا گفت: انتخاب رئیس مجلس با رای بالا نشان از وحدت و یکپارچگی درون مجلس است که قدرت چانه‌زنی ایران در عرصه داخلی و جهانی را بالا می‌برد و مقبولیت داخلی و خارجی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول