اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پلمب 710 واحد صنفی در زنجان/ تالارها و قهوه‌خانه‌ها همچنان تعطیل هستند

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در ادامه به آخرین ابلاغیه ستاد ملی کرونا در ارتباط با فعالیت واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: از امروز فعالیت واحدهای صنفی پرخطر نیز مجاز شده است، اما تالارها و قهوه‌خانه‌ها همچنان مجاز به فعالیت نیستند.

پلمب 710 واحد صنفی در زنجان/ تالارها و قهوه‌خانه‌ها همچنان تعطیل هستند

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یک ماه قبل از آغاز سال جدید بازدیدهای نظارتی در زنجان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه بازدیدهای نظارتی با حضور بازرسانی از دستگاه‌های ذیربط در حال انجام است، تصریح کرد: در طی بازدیدهای به عمل آمده از اسفند سال قبل تا پایان ماه رمضان سال جاری 701 واحد صنفی که تخلفاتی داشتند، پلمب شده است.

وی در ارتباط با تخلفات صورت گرفته از سوی اصناف نیز گفت: گرانفروشی، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کم‌فروشی و عدم نصب اتیکت از جمله این تخلفات است.

موسوی با اشاره به اینکه در بین واحدهای پلمب شده اصنافی که اجازه فعالیت نداشته و خودسرانه فعالیت کرده بودند نیز وجود داشت، گفت: تعدادی از این واحدها مربوط به قهوه‌خانه‌ها بود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان در ادامه به آخرین ابلاغیه ستاد ملی کرونا در ارتباط با فعالیت واحدهای صنفی اشاره کرد و افزود: از امروز فعالیت واحدهای صنفی پرخطر نیز مجاز شده است، اما تالارها و قهوه‌خانه‌ها همچنان مجاز به فعالیت نیستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این واحدها منوط به صدور ابلاغیه از سوی ستاد ملی کرونا است، بیان کرد: اما تا آن زمان هرگونه فعالیت غیرقانونی بوده و اماکن با آنها برخورد می‌‌کند.

موسوی ادامه داد: آن دست از تالارهای که با دو کاربری فعالیت دارند می‌توانند، خدمات مربوط به غذا را ارائه دهند اما فعالیت آنها در بخش برگزاری مراسمات غیرفعال است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول