اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بازدید رئیس جمعیت هلال احمر کشور از انبارهای هلال احمر استان البرز/مطالبات سیمان آبیک پرداخت می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: مشکل مالکیت انبار دپوی جمعیت هلال احمر در ساوجبلاغ ظرف 10 روز آتی با پرداخت مطالبات سیمان آبیک مرتفع خواهد شد.

بازدید رئیس جمعیت هلال احمر کشور از انبارهای هلال احمر استان البرز/مطالبات سیمان آبیک پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رئیس جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز در سفر به استان البرز از انبارهای هلال احمر در شهرهای محمدشهر و ساوجبلاغ بازدید کرد.

کریم همتی در حاشیه بازدید از انبار محمد شهر با بیان اینکه البرز معین استان تهران است، گفت: انبار محمدشهر یکی از مهمترین انبارهای لجستیک کشور در حوزه ارائه خدمات امدادی به مردم است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تقویت و توسعه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های این انبار نیازمند توجه بیشتر مسؤولان است، تصریح کرد: استان البرز یک انبار دپوی مهم دیگر در شهرستان ساوجبلاغ دارد که بازدید از این مرکز نیز در دستورکار امروز قرار گرفته است.

همتی با تأکید بر اینکه بیش از دو دهه از عمر ساخت این انبارها می‌گذرد اما چندسالی است که سیمان آبیک مدعی مالیک انبار شهرستان ساوجبلاغ است، گفت: ظرف 10 روز آینده مشکل موجود برطرف خواهد شد.

وی با تأکید بر مناسب بودن محل استقرار این انبارها، افزود: سعی داریم با برگزاری جلسه که در استانداری البرز انجام خواهد شد مطالبات سیمان آبیک را پرداخت کنیم تا در نهایت بتوانیم به درستی از این طرفیت بهره‌مند شویم.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر کشور انبار پشتیبانی و لجستیک امدادی «هیو» در شهرستان ساوجبلاغ برای جمعیت دارای اهمیت بالایی است که متسافانه در سال‌های اخیر به دلیل وجود مشکلات مطرحه هیچ کدام از همکاران ما نمی توانستند اقلام امدادی مورد نیاز منطقه را وارد این انبارها کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به عام المنفعه بودن جمعیت هلال احمر و خدمات ارزنده ای که در سطح کشور در حین بحران داشته حل و فصل دعاوی در روند رو به رشد خدمات رسانی به مردم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول