اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فراخوان واگذاری دیزین به بخش خصوصی/ اعلام 183 میلیارد به عنوان مبلغ پایه

مدیر مجموعه های اسکی دیزین و شمشک از واگذاری بهره برداری پیست اسکی دیزین به بخش خصوص خبر داد

فراخوان واگذاری دیزین به بخش خصوصی/ اعلام 183 میلیارد به عنوان مبلغ پایه

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت شرکت توسعه و نگهداری تماکن ورزشی، محمدحسین حمیسی درباره وضعیت پیست های اسکی اظهار داشت: با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و در راستای برنامه ریزی و سیاست های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، پس از برگزاری چندین جلسه بحث، بررسی و کارشناسی های لازم، مقرر شد بهره برداری پیست بین المللی اسکی دیزین از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به صورت مزایده به مدت سه سال به بخش خصوص واگذار شود.

مدیر مجموعه های اسکی با بیان اینکه مبلغ پایه این مزایده برای مدت سه سال، حدود ۱۸۳ میلیارد ریال است، افزود: علاقمندان می توانند از ۱۲ تا ۱۹ خرداد ماه با مراجعه به سایت ستاد به نشانی www.setadiran.ir نسبت به دریافت اسناد مزایده مذکور اقدام کنند. مدت زمان این بهره برداری از تیرماه ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ خواهد بود.

 وی خاطر نشان کرد: از اهداف اصلی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهیا کردن شرایط و زمینه واگذاری دو پیست دیزین و شمشک بصورت بلند مدت است که این امر پس انجام طرح های مطالعاتی و سیر تشریفات قانونی، میسر خواهد شد.

حمیسی یادآور شد: متقاضیان محترم اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت تمایل می توانند از ۱۰ خردادماه جهت بازدید میدانی با هماهنگی قبلی با مسئولان پیست، از آن محل بازدید کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول