اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بازگشت ۱۰ زندانی خراسان‌جنوبی به آغوش خانواده

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌‌جنوبی گفت: خیران ۷۰۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خراسان‌جنوبی اهدا کردند.

بازگشت ۱۰ زندانی خراسان‌جنوبی به آغوش خانواده

علی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در سطح زندان‌های استان ۱۲۱ زندانی جرائم غیرعمد وجود دارد که ازادی این تعداد زندانی نیازمند بیش از ۲۵ میلیارد تومان است.

وی بیان داشت: از مجموع زندانیان جرائم غیرعمد در استان، تعداد ۷۵ زندانی بدهکار مالی غیرکلاهبرداری، ۴۲ نفر بدهکار مهریه و یک نفر نفقه و سه نفر نیز زندانی دیه هستند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌‌جنوبی از کمک و تعهد ۷۰۰ میلیون تومانی مردم و خیران در چهاردهمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان خبر داد و مطرح کرد: با کمک‌های خیران و ستاد دیه و گذشت شاکیان ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

هاشمی میزان بدهی این زندانیان را یک میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان ذکر کرد و توضیح داد: میزان بدهی افراد آزاد شده با مساعدت ستاد دیه کشور ۱۰۰ میلیون تومان، میزان گذشت شاکی ۹۰۴ میلیون تومان، پرداختی توسط ستاد دیه استان ۶۸ میلیون تومان و ۲۵۶ میلیون تومان تسهیلات دریافتی است.

وی با اعلام اینکه از مجموع ۱۰ زندانی آزاد شده، چهار نفر از زندان بیرجند، دو نفر از زندان فردوس، دو نفر از زندان طبس و دو نفر از زندان نهبندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند، مطرح کرد: از این تعداد چهار نفر زندانی بدهکار مالی، پنج نفر بدهکار مهریه و یک نفر زندانی دیه هستند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌‌جنوبی با اعلام اینکه هم‌اکنون ۱۱۱ زندانی جرائم غیرعمد دوران حبس خود را در زندان‌های خراسان‌جنوبی می‌گذرانند، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود را برای رهایی این افراد از بند به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ ستاد دیه خراسان‌‌جنوبی واریز کنند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول