اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

در 24 ساعت گذشته خراسان جنوبی فوت کرونایی نداشته است/ شناسایی ۲ بیمار جدید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی دو بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: مجموع موارد مبتلا به کرونا در استان به ۶۵۶ نفر رسیده است.

در 24 ساعت گذشته خراسان جنوبی فوت کرونایی نداشته است/ شناسایی ۲ بیمار جدید

کامبیز مهدی‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ آزمایش از افراد مشکوک و بستری در بیمارستان گرفته شد که از این تعداد نتیجه دو آزمایش مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی با بیان اینکه از دو نمونه مثبت گزارش شده یک مورد در درمیان و یک مورد در بیرجند هستند، بیان داشت: با احتساب موارد جدید مجموع مبتلایان کرونا در بیرجند ۲۱۲ نفر و در درمیان ۸۲ نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: در شهرستان طبس ۱۵۲ بیمار و در شهرستان‌های قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه، سربیشه، خوسف و نهبندان به ترتیب به ۶۴، ۴۵، ۳۷، ۲۷، ۱۹ و هشت، چهار و شش بیمار کرونایی شناسایی شده است.

مهدی‌زاده با اعلام اینکه تاکنون پنج هزار و ۲۶۲ آزمایش از افراد مشکوک به کرونا در استان انجام شده است، تبیین کرد: از این تعداد، جواب چهار هزار و ۶۰۶ نفر منفی و ۶۵۶ نفر مثبت بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، تبیین کرد: از مجموع بیماران کرونایی در استان ۶۰۷ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و چهار نفر در بیمارستان‌ بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی ۴۵ نفر هستند.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول