اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارهای گلستان ممنوع

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و عروسی بخصوص در تالارها ممنوع است و فرمانداران وظیفه نظارت و برخورد با متخلفان را دارند.

برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارهای گلستان ممنوع

عبدالرضا چراغعلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص مصوبه ستاد ملی کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزاداری بخصوص در تالارها و تبلیغات برخی تالارها و اصرار بر برگزاری این مراسم‌ها اظهار کرد: ملاک عملکرد ما مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است.

وی ادامه داد: بر این اساس برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و عروسی بخصوص در تالارها ممنوع است و فرمانداران وظیفه دارند نظارت کنند و در صورت تخلف برابر قانون با متخلفان برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: گزارش‌هایی در این خصوص به دست ما رسیده و ما موضوع را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

چراغعلی با اشاره به اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان گلستان شکننده است، تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال برخی محدودیت‌ها خوشبختانه باعث شده ما شاهد کاهش شیوع ویروس در سطح استان و کشور باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش سفرهای روزهای تعطیل اخیر و افزایش شیوع در برخی از نقاط دیگر کشور و تغییر وضعیت برخی از شهرهای سفید در استان به وضعیت زرد نشان می‌دهد سیر نزولی شیوع شکننده است و هرگونه رفتار پرخطر باعث افزایش شیوع ویروس خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: نباید عملی را انجام دهیم که سلامتی خود و دیگران را به خطر بیاندازیم و به طور قطع ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا با رصد دقیق رفتارها و شرایط استان‌ها نسبت به صدور مجوز فعالیت دوباره واحدهای صنفی مختلف اقدام خواهد کرد.

چراغعلی تاکید کرد: متذکر می‌شوم تاکنون بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و عروسی بخصوص در تالارها ممنوع است.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول