اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

اجماع مجمع نمایندگان گلستان برای انتخاب رئیس مجلس/ رأی بالا تودهنی به دشمنان نظام اسلامی است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در استان گلستان هماهنگ می‌کنیم که مجمع نمایندگان استان برای انتخاب رئیس و هیئت‌رئیسه مجلس به اجماع برسند تا از این تصمیم در آینده به نفع مردم استفاده کنیم.

اجماع مجمع نمایندگان گلستان برای انتخاب رئیس مجلس/ رأی بالا تودهنی به دشمنان نظام اسلامی است

رمضانعلی سنگدوینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک عید سعید فطر به ملت بزرگ ایران اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم کشور است، نمایندگان خانه ملت توسط مردم انتخاب می‌شوند و کسی که قرار است رئیس مجلس شود باید در قد و قواره ۲۹۰ نفر نماینده‌ای که از طرف مردم انتخاب شدند باشد.

وی مدیریت قوی، تدبیر، سوابق درخشان، از خودگذشتگی، اشرافیت لازم بر قوانین و مقرارت کشور را مهمترین شاخصه‌های انتخاب رئیس مجلس برشمرد و تصریح کرد: کسی که به عنوان رئیس مجلس انتخاب می‌شود باید احترام به نمایندگان را سرلوحه قرار دهد و شأن نمایندگان بین قوا، وزرا، مردم و در خانه ملت حفظ شود و این مهم بسیار حائز اهمیت است.

* یکی از اولویت‌های رئیس مجلس مشورت با نمایندگان باشد

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشورت از دیگر شاخصه‌های انتخاب گزینه ریاست است، افزود: یکی از اولویت‌های رئیس مجلس مشورت با نمایندگان باشد.

سنگدوینی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در پاکدستی الگو باشند، ابراز کرد: انسان اگر پاکدست نباشد نمی‌تواند با مردم صادق باشد، پاکدستی از مسائلی است که در مقام مسوولیت همه به آن باید پایبند باشیم.

وی گفت: ما در استان گلستان هماهنگ می‌کنیم که مجمع نمایندگان استان برای انتخاب رئیس و هیئت‌رئیسه مجلس به اجماع برسند تا از این تصمیم در آینده به نفع مردم استفاده کنیم.

*مردم انتظارات زیادی از مجلس جوان انقلابی دارند

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی؛ شفافیت نمایندگان با مردم را مولفه‌ای مهم خواند و افزود: وقتی با مردم شفاف باشیم به راحتی می‌توانیم از حاشیه‌ها دور باشیم، همواره باید پاسخگو به مردم باشیم.

سنگدوینی بیان کرد: نمایندگان این دوره از مجلس بسیار خوب، ولایی، انقلابی و از نیروهای جهادی هستند، حدود ۱۸۳ نماینده جدید در این دوره به خانه ملت ورود کردند و می‌توان گفت تیپ مجلس جدید جوان است و مردم انتظارات زیادی از منتخبان این دوره دارند.

وی ادامه داد: امروز در جلسه‌ای که با حضور حدود ۱۸۰ نفر از نمایندگان برگزار شد همه به دنبال این مهم بودند که مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال در جامعه را پیگیری و رفع کنند.

*گاهی با یک دستور مدیریتی می‌توان به راحتی مشکلات مردم را برطرف کرد

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظارت یکی از اهرم‌های اصلی مجلس است، گفت: نمایندگان باید نظارت را دقیق و جدی دنبال کنند نظارت بر وزارتخانه‌ها اگر به درستی انجام شود حتی مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید پاسخگوی مردم باشند.

سنگدوینی؛ مردمی بودن را یکی از مهمترین شاخصه‌های مهم نمایندگی و قبول مسوولیت خواند و افزود: همیشه پول حلال مشکلات نیست برخی اوقات با یک دستور مدیریتی می‌توان به راحتی مشکلات مردم را برطرف کرد یکی از اشکالات مسوولان این است که بین مردم نیستند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان نوکر و خدمتگزار مردم آماده خدمت بی‌منت هستم، تاکید کرد: قول می‌دهم که همیشه بین مردم خواهم بود، مدیران موظف هستند که همراه ما باشند و مشکلات مردم را حل کنند، به عنوان یک نماینده جان برکف در خدمت به مردم پای کار هستم و شک نکنید تمام اهداف مقام معظم رهبری را دنبال می‌کنم.

* رأی بالا برای انتخاب رئیس مجلس تودهنی محکمی به دشمنان خواهد بود

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اولویت اصلی این مجلس رفع قوانین مزاحم، محرومیت‌زدایی، اشتغالزایی، فقرزدایی و سرمایه‌گذاری است، شرایط استان گلستان فراهم اما خوب مسیرش را طی نکرده است.

سنگدوینی در خصوص اهمیت انتخاب رئیس مجلس با رای بالا از منظر داخلی و خارجی گفت: کشور اسلامی ایران دشمنان قسم خورده زیادی دارد رأی بالا برای انتخاب رئیس مجلس تودهنی محکمی به دشمنان خواهد بود و اینکه رئیس مجلس با قدرت و قوت در سفرهای خارجی از طرف کشور جمهوری اسلامی ایران حرف‌هایش را بزند.

وی بیان کرد: انتخاب رئیس مجلس با رای بالا از منظر داخلی نیز بسیار حائز اهمیت است به گونه‌ای که وقتی طرح و لوایحی داخل مجلس می‌آید قالب نمایندگان را برای منفعت مردم همراه کند، رای بالا به رئیس مجلس؛ قدرت دادن به شخص نیست این رای قدرتی برای خانه ملت است.

* مجلس در کنار مردم، با مردم و در راستای منافع مردم حرکت می‌کند

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: رئیس مجلس می‌تواند شأن و جایگاه مجلس را برگرداند که این اتفاق به نفع مردم است، جایگاه یک نماینده مجلس به اندازه وزیر و حتی بالاتر است.

سنگدوینی با تاکید بر اینکه این مجلس در کنار مردم، با مردم و در راستای منافع مردم و رفع مشکلات جامعه با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد پا به میدان گذاشته است، گفت: این مجلس در خط ولایت است و ان‌شاءالله با شروع به کار خانه ملت در دوره جدید دیگر حضرت آقا دغدغه‌ای نخواهند داشت.

انتهای پیام/83001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول