اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

عرضه بنزین یورو ۴ در کلیه جایگاه‌های سوخت استان ایلام

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام، گفت: از امروز بنزین یورو 4 در همه جایگاه‌های سوخت استان ایلام عرضه می‌شود.

عرضه بنزین یورو ۴ در  کلیه جایگاه‌های سوخت استان ایلام

علی‌اصغر چاغروندی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با پیگیری‌های مستمر از مقامات ارشد شرکت نفت و مصوبه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از امروز بنزین  در حال عرضه در همه جایگاه‌های سوخت استان ایلام از نوع یورو ۴ است و این اقدام در راستای ارتقا کیفیت سوخت مصرفی و استفاده از سوخت با کیفیت بالاتر است.

وی افزود: بنزین یورو ۴ میزان آلودگی و درصد گوگرد کمتری نسبت به بنزین معمولی دارد و درجه بهسوزی بالاتری دارد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان درباره مزیت‌های بنزین یورو ۴ نسبت به بنزین معمولی گفت: میزان گوگرد و ذرات معلق که از عوامل آلوده کننده محیط زیست است به مراتب کمتر بوده و تا کنون فقط در کلان شهرها عرضه می‌شد که با ازدیاد تولید پالایشگاه‌ها امکان عرضه برای بعضی مناطق کشور فراهم شده است که جا دارد به عنوان یک شهروند بدین وسیله نیز از تلاش‌های بهبود تولید پالایشگاهی تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: توزیع فرآورده نفت ‌گاز یورو ۴ نیز در تعدادی از جایگاه‌ها عرضه می‌شود و تلاش می‌کنیم عرضه گازوئیل یورو ٤ نیز در سطح استان پوشش داده شود.

چاغروندی تاکید کرد: قیمت بنزین یورو ۴ با بنزین معمولی تفاوتی ندارد و در صورت مشاهده تخلف  با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

به گفته‌ی چاغروندی، هم اکنون ۲۳ جایگاه CNG و ۴۷ جایگاه عرضه سوخت بنزین در سطح استان ایلام فعال است.

 
انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول