اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

یلی: منتظر دیدن 6 هزار تماشاگر در ارومیه هستم/ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم با کنترل کرونا شاهد حضور 6 هزار تماشاگر در سالن غدیر ارومیه باشیم.

یلی: منتظر دیدن 6 هزار تماشاگر در ارومیه هستم/ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

پوریا یلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عقد قرارداد با تیم والیبال شهرداری ارومیه برای فصل آینده اظهار داشت: چند پیشنهاد مختلف داشتم و با بررسی تمام آنها در نهایت تصمیم گرفتم فصل آینده در ارومیه بازی کنم. به هر حال عملکرد این تیم در سال‌های اخیر مشخص است و همیشه جز مدعیان بودده است.

وی ادامه داد: برای فصل آینده بازیکنان خوبی در این تیم حضور خواهند داشت. ضمن اینکه کادر فنی هم از انسجام خوبی برخوردار است. در حال حاضر تمرینات را به صورت انفرادی دنبال می‌کنیم و  منتظر اعلام نظر مسئولان برای شروع تمرینات گروهی هستیم.

پشت خط زن ملی‌پوش والیبال ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم تا کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود و بتوانیم تمرینات و در ادامه مسابقات خوبی داشته باشیم. ارومیه در سال‌های اخیر نشان داده که چه هواداران پرشوری دارد و دلم می‌خواهد با شروع مسابقات بتوانیم از حضور آنها هم در سالن استفاده کنیم. امیدوارم در هر بازی 6 هزار نفر را در سالن را ببینم و سایر هواداران هم از راه دور حامی تیم باشند تا بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

یلی با بیان اینکه بدون شک تیم‌مان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مدت زیادی نیست که تمرینات را به صورت انفرادی شروع کرده‌ام، اما تلاش می‌کنم خودم را در بهترین شرایط بدنی نگه دارم، چون فکر می‌کنم به زودی تمرینات شروع خواهد شد و باید خود را برای تمرینات گروهی آماده کنیم.

وی با اشاره به مصدومیت شهرام محمودی، عنوان کرد: محمودی سال گذشته در شهرداری ارومیه حضور داشت و به تازگی کمر خود را مورد عمل جراحی قرار داده است. امیدوارم او هم زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد و بتواند به والیبال ایران کمک کند. او بازیکنی باتجربه و تاثیرگذار است و در آخرین تورنمنت‌های تیم ملی هم شاهد عملکرد خوبش بودیم.

پشت خط زن تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: کادر فنی تیم شناخت خوبی از من دارد و من هم پیش از این با آنها کار کرده‌ام. در سال‌های اخیر زیرنظر اکبری و مومنی‌مقدم فعالیت داشته‌ام و از سبک کاری آنها با خبر هستم. امیدوارم در فصل پیش‌رو شاهد برگزاری مسابقات سطح بالا باشیم و بتوانیم با عملکرد خوب خود دل هواداران پرشورمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول